Film "O ljubavi. Samo za odrasle: recenzije, glumci, priča

Zašto je tako teško održavati odnos u suvremenom svijetu? S ovim pitanjem započinje film 2017. "O ljubavi, samo za odrasle". Pokušaj da se na njemu pronađe odgovor određuje glavnu ideju filma.

"O ljubavi, samo za odrasle": recenzije

Kao što očekujete, gledatelji vide film kao sasvim suprotno. Usput, zanimljiva činjenica: o filmu "O ljubavi samo za odrasle" recenzije pozitivno dolaze često od mladih ljudi. Također su podijeljene i mišljenja filmskih kritičara. Neki smatraju da je kvaliteta filma prosječan, temu odnosa između ljudi prikazano je površno, a sve šale su ispod pojasa. Drugi vjeruju da je redatelj podigao vrlo važne teme koje uzbuđuju ljude bez obzira na dob: ljudski kompleksi koji ometaju izgradnju odnosa, usamljenost, intimnu stranu života. Prema anketi, filmu se svidjelo 78% gledatelja. Ipak, recenzije o "O ljubavi, samo za odrasle" ne bi trebale spriječiti gledanje filma i izricanje vlastitog mišljenja o tome.

o ljubavi samo za odrasle recenzije

Rad ravnatelja

Film je objavljen na ekranima kina u zemlji 1. rujna 2017., a premijera se održala na zatvaranju filmskog festivala u Sočiju. Ovo je nastavak filma "O ljubavi" koju je snimio Anna Melikyan. „O ljubavi za odrasle” u 2017 - je zajednički rad nekoliko redatelja: Ana Melikyan, koji je ujedno i producent slike, Pavao Ruminova, Aleksej Chupova, Nigina Sayfullaevoy, Natalia Merkulova i Rezo Gigineishvili. To jest, svaka priča, a njih pet, ima svoj vlastiti redatelj. Osim toga, svaku epizodu prate glazbeni videozapisi, izjave predavača, telefonske poruke ili snimke iz popularnih filmova - sve je logično povezano s pričom "O ljubavi, samo za odrasle". Žanr filma je erotska komedija.

Zaplet filma

Kao što je već gore spomenuto, pet zasebnih pripovijesti - epizoda koje nisu međusobno povezane temelje se na priči "O ljubavi samo za odrasle", a glavno semantičko središte njihovo je predavanje autoru knjige o psihologiji odnosa.

Prva epizoda je priča o ženskom istražitelju, koju je podigla autoritarna majka koja je nadahnula svoju kćer da su muškarci zli. Kao rezultat toga, jaka, inteligentna, lijepa žena je usamljena. Sanja o pronalaženju vlastitog muškarca, ali ona čak ni ne pravi pokušaj ostvarenja ovog sna, slijedeći upute njezine majke da nikad ne poduzmu prvi korak i nikad ne pokazuju da vam je čovjek zanimljiv. Naposljetku, upoznavanje Victora i privlačenje njega pomaže heroinima da pronađu sreću.o ljubavi samo odraslih

Druga priča odnosi se na par koji pokušavaju spasiti brak korištenjem Swingerland web stranice. Eksperiment je bio uspjeh: Verin suprug shvatio je da neće dijeliti ženu s nikim, a nijedna mu žena ne bi trebala, a Vera nije prestala voljeti njezin suprug.

Nakon ove epizode, predavač demonstrira eksperiment sa supružnicima koji su 17 godina oženjeni, potvrđujući svoje riječi da su godine živjele zajedno važne jer se uspostavlja energetska veza između muškarca i žene koja se može mjeriti. Suština eksperimenta je sljedeća: supružnik na glavi nosi kacigu s senzorima koji čitaju aktivnost mozga, rezultati su vidljivi na ekranu, volonteri se izmjenjuju polaganjem ruku na ramenima. Na dodir ruku supružnika reagira na poseban način, u ovom trenutku zabilježeno je da se nalazi u zoni psihološke udobnosti i osjeća potpunu sigurnost.

Sljedeća priča o tome kako mlada djevojka Anechka privući pažnju muškarca koji mu se sviđa spremna je dati djevičanstvo svakom čovjeku, čak i prijatelju njezina oca, ne shvaćajući da joj je potrebna prva ljubav. A ta je ljubav bila jedna uz drugu - to je dječak zaljubljen u nju, kojeg je Anechka smatrao prijateljicom i čiji su osjećaji ljubomorni očigledni.

o ljubavi samo odraslih

U filmu „O ljubavi. Samo za odrasle”, prema mišljenju gledatelja, povijest politike i njegova supruga, koji su odlučili začeti dijete poznatog glumca, strip i tragičan u isto vrijeme. Problem je isti - kompleksi. Osoba se smatra ružnom i ne želi da dijete ponovi svoju sudbinu. Gledanje nasilnih svađa supružnika, glumac razumije da ti ljudi vole, i ponavlja riječi za njih, čuo sam predavanje, koje je zamislio u ljubavi dijete ima veće šanse da budu zdrava i sretna. Kaže da je on sam moralno čudovište, jer nije siguran ima li ikoga, ta ljubav.o ljubavi samo odraslih

Posljednja, peta priča u filmu "O ljubavi, samo za odrasle" počinje pitanjem izdaje koju je donijela ljubavnica predavača. Dakle, osoba koja kaže da osuđuje sve što može naštetiti partneru i uništiti odnose, on sam mijenja svoju ženu, koja je dugo živjela s njim. On će reći svojoj ženi o svom romanu, ali postoji neočekivano iznenađenje: žena Liz kaže da želi seksualni odnos s mladim muškarcem i da ima datum za nju. Njegova supruga odlazi na datum, ali kad čuje poziv, na ulazu prolazi riječima: "Je li se promijenila?" Njegovu ljubljenu ženu ogorči u rukama svoje ljubavnice. Nakon svađe s mladom djevojkom, junak napušta kuću, a Liz ju čeka na klupi koja nikad nije uspjela ostvariti svoj plan.

Film "O ljubavi, samo za odrasle": glumci i uloge

Slika je sudjelovalo mladi glumci tek počinje u filmovima, kao što je Yasmina Omerovich, koji igra Anya i Tinatin Dalakishvili, koji je igrao mladog ljubavnica predavač. Tu je i film „o ljubavi. Samo za odrasle” glumci s svjetsku slavu, kao što su John Malkovich, igrajući ulogu predavač, stručnjak za psihologiju ljubavi. Usput, Tinatin, koji je slučajno došao u kino, profesionalac krajolika dizajna. Iza nekih umjetnika više od desetak uloga, njihova imena su na uhu, a njihova lica su prepoznatljivi na zaslonu. To Ingeborg Dapkunayte (supruga predavač), Fjodor Bondarchuk (političar koji se osjeća ružno), Viktoria Isakova (njegova supruga), Anna Mikhalkov (učiteljica Vera V.), Gosha Kutsenko (starenje ženskar). U filmu, Maxim Matveyev kao poznati glumac, Fedor Lavrov (Muškarac, učitelj), Ravshan Kurkova (istraživač), Aleksandar Pahl (Victor), Vladimir Ilyashenko Lukerya Yaglych odigrao par, praksa lelujavi, Gleb Kalyuzhny kao Anya zaljubljena mladića.o ljubavi samo odraslih

John Malkovich

Odigrala glavnu ulogu u filmu "O ljubavi, samo za odrasle" John Malkovich - poznati američki glumac, producent, redatelj. Rođen je 9. prosinca 1953. u hrvatskoj obitelji koja živi u Americi. Da bi se stvorio ugodan otac, koji je sanjao da je njegov sin postao lovac, John je upisao biološki odjel koji je ostavio nakon što ga je kazalište odvelo. Od radova u kazalištu započinje glumačku karijeru. Predstava u filmu održana je 1984. godine uz sudjelovanje u filmu "Mjesto u srcu", gdje je igrao ulogu slijepca koji je spasio crnca iz ruku Ku Klux Klaena. Popularnost na John Malkovich došla je nakon snimanja u filmu "Dangerous Liaisons", u kojoj su igrali ulogu Viscount de Valmont. Prema kritikima, ta je uloga prepoznata kao najbolji filmski film Malkovicha. Do sada je glumac glumio gotovo stotinu filmova. Dva filma, "Disgusting Man" iz 2002 i "100 godina" iz 2015, snimaju se prema njegovim scenarijima. Iza ramena su tri redateljska djela: "Idem kući" (2001.), "Disgusting Man", "Dancing Upstairs" (2002). Malkovichovo djelo visoko je cijenjeno od strane kina: ima 12 filmskih nagrada, dvaput 1984., a 1995. dobio je Oscara za najboljeg sporednog glumca.

Ingeborga Dapkunaite

Ingeborga Dapkunaite rođen je 20. siječnja 1963. u Vilniusu. Ljubav prema kazalištu usadio u nju baku, tako da, nakon što je diplomirao iz škole, ona je ušla u staklenik na fakultetu zborskog i izvedbene umjetnosti. U početku, glumica igrao na pozornici kazališta Drama u Kaunas, bio je tada kazalište mladih u Vilniusu, gdje je privukao pažnju John Malkovich, koji ju je pozvao u London na sudjelovanje u predstavi „govora pogrešaka”. Njezina prva uloga u filmu Ingeborga odigrala je 1984. godine u filmu "My Little Woman". Međutim, sve-Union popularnost za nju je došao nakon snimanja u filmu "Interdevochka". Godine 1993. glumica je pozvana u Hollywood kako bi sudjelovala u seriji "Alaska Kid". U vrpci N. Mikhalkova "Burnt by the Sun", primio "Oscar", igrala je ulogu Marousi. Glumica je jako uklonjena u Rusiji i inozemstvu. Njezina posljednja uloga je carica Maria Feodorovna u filmu "Matilda".

o ljubavi samo odraslih

Gosha Kutsenko

U filmu "O ljubavi, samo za odrasle", Gosha Kutsenko na zemljištu igrala je dio Uncle Lesha, prijatelja obitelji. Gosha (također Jurij) nakon što je služio u vojsci ušao je u MIREA, koji je napustio studij nakon dvije godine. Zatim je ušao u Moskovsku školu umjetničkog kazališta i diplomirao 1992. godine. Popularnost za mladi glumac nije odmah došla, iako je prvi put nastupao u filmu 1991. godine. Kutsenko se iskušavao u kazalištu, a na televiziji sudjelovao u nastavi. Njegova je slava donijela ulogu bivšeg operativca u filmu "Antikiller". Sada je umjetnik trajno uklonjen, od 2002. do 2017. igrao je 20 filmova.

Anna Mikhalkova

Anna Mikhalkova se prvi put pojavila u kinu u dobi od 12 godina u očevom filmu "Anna: od 6 do 18 godina". Diplomirao je na odjelu djelovanja VGIK-a. Glumica je jako uklonjena, ima nagrade: za glumacovo djelo u filmu "Live and Remember" dobio nagradu "Nika-2008". Kao majka troje djece, od 2005. godine domaćica je programa "Dobra noć, djeca".

o ljubavi samo za odrasle zemljište

Umjesto zaključivanja

O filmu "O ljubavi, samo za odrasle" (2017), o ulogama, o igri glumaca, ima još mnogo toga. Najvažnija stvar je da na kraju svi junaci priča dođu do ideje da je ljubav važnija od seksa, a odnosi se trebaju vrednovati, a istovremeno očuvanje energetske veze koja čovjeku daje osjećaj samopouzdanja i udobnosti.