Komedija "Ne tvoje tijelo". Recenzije: prednosti i nedostaci

Talijanska komedija koju je režirao Simone Godano o supružnicima koji su razmijenili tijela je vrlo trivijalan, ali istovremeno romantičan, dušan i dosadan. Film "Nije tvoje tijelo" (2017) s IMDb ocjena: 6,50 ima najviše pozitivnih komentara od gledatelja i štedljivih kritika iz filmskih kritičara.

Igre sa stereotipima

Rad Simonea Godana može poslužiti kao model veselog i nevjerojatno šarmantnog filma, iako ne bez očitih hrapavosti i nedostataka. Čini se da kreatori trake pokrivaju nekoliko tema - razmišljanje o mogućnosti pristupa tuđe svijesti i provođenja rodnih studija. U isto vrijeme, romantični film, „Nitko od tijela”, a uloga glumaca čija lica su odabrani pod budnim nadzorom proizvođačke grupe biti prilično lokalno, žarko pretjerano stereotipnu situaciju, često je koristio kino.

recenzije o fotografiji koja nije vaše tijelo

Kratak opis priče

Pripovijest filma „Do not svoje tijelo” (2017) predstavlja gledatelja s bračnim obilježje protagonista - njezin suprug, neurokirurg Andrea (Pierfrancesco Favino) i njegova supruga, TV voditelj Sofije (Kasia Smutniak). Par iskusuje krizu u vezi i prilično je blizak razvodu. Supružnici se stalno svađaju, u potpunosti ne prodiru u probleme i međusobne probleme, većinu vremena provode na poslu. Jednog dana Andrea donosi kući Charlie - rezultat njegovog znanstvenog eksperimenta, instrument koji navodno čita misli. Mehanizam zagušuje, a kada heroj pokušava postaviti, istovremeno povezuje sebe i svoju ženu s senzorima. Uređaj ne uspije, a Sofija i Andrea razmjenjuju svijest. Nakon prvog šoka za par dolazi neka vrsta poniznosti, oni pokušavaju živjeti život jedni drugima. No, znanstvenik ne odustaje od pokušaja da prilagodi rad eksperimentalnog aparata i vrati sve na svoje mjesto.

ne tvoje tijelo film 2017

Bez iznenađenja

Već nakon kratkog opisa zemljišta "Ne tvoje tijelo" postaje jasno da ne sadrži iznenađenja. Sofisticirani filmski kradljivac lako može pretpostaviti da će u početku priča o vrpci biti puna šala i gegova na temu "žena u tijelu čovjeka, muškarca u ženskom tijelu". Na kraju, nakon impresivnog niza zabavno fijasko, optuživanja i sporove, likovi navikli na tijelu supružnika, rješavanje problema na poslu, i, naravno, dolaze na obostranu suglasnost i razumijevanje onoga što se dogodilo s par nije bio davno. Kao što kritičari kažu u odgovorima na "Nije vaše tijelo", cijela traka se sastoji od gore spomenutih žanrovskih markica. No, više od druge je vrhunac televizijskog monologa Andreje, još uvijek u Sofiji. U njemu junak osjeća kako društvo nemilosrdno pritišće "slabiji seks", prisiljavajući žene na odijevanje i izgledaju savršeno.

film nije vaše tijelo.

Prednosti i nedostaci

Međutim, neki kino stručnjaci u osvrtom na „Nitko od tijela”, tvrde da se u farsu i romantičan film godine nije glavni sadržaj pripovijesti inovativnih užitaka i iznenađenja, ali kako psihički i komično događaji razvijati. S ove strane, prema presudi stručnjaka, film je prilično dobar. Glumci, koji su odigrali ulogu središnjih likova, stvorili su šarmantni duo zaslona. I izvođači su dovoljno zabavni, pogotovo kada namjerno groteskno pokazuju navike suprotnog spola. Spektakularni pregledi "Ne tvoje tijelo" izražavaju žaljenje što su dodirni i smiješni trenuci mnogo manje nego što bismo željeli. Nije ostavio pozornost kritičara i činjenicu da je film na određenim mjestima jasno zaustavljen. Možda, ako je kreativni tandem scenarista dodao u pripovijest pogonsku liniju - kriminalnu avanturu, uspjeh vrpce bio je impresivan. No, u čistoći žanra i naglašavanju duhovne evolucije likova, također ima svoj vlastiti šarm.

ne tvoje tijelo priče

Pretjerane slike

Posebna pažnja u odgovorima na autore "Nisi tvoje tijelo", suradnici daju slike glavnih likova. Sofija u tijelu Andre ponaša predvidljivo histerično, ne smiruje na trenutak, i njezin suprug, držeći se, stavlja se na opći pregled napuhane samopoštovanja i naglasiti brutalnosti. Utjelovljuje ideju ravnatelja, izvođači ne pokazuju posebno uzeti kopije nesreća, uhvaćen u tuđe tijelo i pretjerana slike, koje su koncentrirane mnoge stereotipne trenutaka o ponašanju žena i muškaraca. Prekomjerne osobine glavnih likova jasno je vidljivo i vrlo uspješno koristi redatelj kako bi se publika smijala. No, konceptualno iskrivljavanje u ponašanju bračnog para zbog odnosa s proučavanjem svijesti prihvatljivo je, tako da projekt dolazi do gotovo nepredvidivog uroka.