Balet `Don Quijote`: sažetak, recenzije

Najsvjetlija izvedba u repertoarima svjetskih kazališta slavila je stoljećima - balet "Don Quijote". Svi to vole: ne samo publiku nego i baletne plesače. Prestići kazališta u vodećim strankama pokazuju neodoljiv temperament, posebnu energiju, zarazujući gledatelje sa šarenim, pjenušavim plesovima. I publika doslovce dobiva veliku glazbu koja je potpuno podređena plesu u ovom baletu.

Autori koreografskih i glazbenih rezultata

Balet duguje rođenju dva talenta. Jedan od njih - Matius koreograf Petipaa, koji je stvorio koreografiju baletne rezultat, staviti u nju nevjerojatna kvaliteta španjolskih plesova kao temperament i bijesa. Drugo - Ludwig Minkus, stručnjak o specifičnosti glazbu za balet, tvorac partituri. Autori nisu imali za cilj stvaranje pozornici persona gospodin sa svojom filozofskom pristupu životu u baletu „Don Quijote”, koji je tri trajanje sata. Predstava sadržanu glavu Cervantes romana, posvećena razvoju odnosa između Camacho i brodove. U tumačenju baleta heroja naziva Basil i Kitri.

Balet - dio romana Cervantesa

Zapravo, balet Don Quijote je sažetak dijela romana. Dakle, gledatelj je pozvan da posjeti svečani nastup, koji je uključen u klasike žanra. Vidjeti "sama hellip poput radosti sama rogoza, i sam zabava izvor", tako Cervantes opisao španjolski plesova.

balet Don Quixote

No, glavni likovi iz romana Viteza Žalosne lica i njegova vlastelina naravi dodijeljena sekundarnu ulogu u baletu. Ipak ostaje nejasno zašto je balet, stvorio knjigu materijal, nema vitko zemljište, uživa priznanje i ljubav razlikuje gledatelja. I možda i nemojte misliti o tome. Nakon što je zavjesa podignuta, a publika je već prisutna na području Barcelone, gdje je puna života, zabave mladih i neuračunljiv Kitri koketiranje sa brijač Basil. Iz ove scene započinje akcija baleta Don Quijote.

Libretto (sažetak)

Ispred gledatelja je plesni trg. U plesnoj povorci, jedna promijeni drugu. Toreadori mašući crvenim ogrtačima, Espada plesovi sa španjolskom ženom, noge su ritmički prebacivali na kamene ploče. Ples je rođenje emocionalne, temperamentne gomile. A glavni sadržaj baleta "Don Quijote" je život u plesu, to je izraz misli i osjećaja heroja u plesu.

I među ovim bučnim zabavama pojavljuju se na pozornici vitez i njegov okovratnik. Pogled Don Quijotea počiva na Kitri, nije li to u snovima koje je vidjela na slici Dulcinea. Pa ipak, Kitrin otac ima opsjednut dati svojoj kćeri Gamashu, kome joj se ne sviđa, i na svaki mogući način pokušava nagovoriti svog oca da je privede s Basilom. Otac se ne slaže. Kitri i Basil pobjeći od kuće.

balet don quixote libretto

U ciganskom logoru

Na njihovom putu ciganski logor, gdje objašnjavaju razlog njihovog bijega. Cigani ih srdačno pozdravljaju. I opet zapaljivo ciganski plesovi, govori o životu slobodnog, o ljubavi Cigana. U rezultatima glazbenih treptaja ciganskih melodija zvučni su. Odjednom se na konju pojavljuje vitez u toru s pratnjom vjeverica. Ovo je, naravno, hidalgo i njegov okovratnik. Također ih pozdravljaju cigani i pozivaju se na improviziranu izvedbu, u kojoj Don Quijote vidi ljude s mačevima i uđe u borbu. Bolesna mašta privlači vitez i vjetrenjaču u obliku neprijatelja, na koji se juri s kopljem.

sadržaj baleta Don Quijote

Objavivši brošuru s kratkim sadržajem baleta "Don Quijote", gledatelj se preselio u snove hidalga. Ovdje je također progonjen likom Dulcinea. On ju je vidio u području plesa Dryads, koji ga privlači u ples, ali on i dalje žalosno pješače oko plesne "pozadine". Ali san završava, a Don Quijote u stvarnom životu vidi s njim Lorenzu, Kitrinog oca i Gamache. Tražili su bjegunce. Kao pravi hidalgo, usmjerava svoje progonitelje uz lažnu stazu, ali Santo Pancho je zaključio da je njegov gospodar napravio pogrešku i ukazuje na Kitryjev otac na pravi način. Potraga za bjeguncima nastavlja se.

Događanja na trgu

I u ovom trenutku na trgu u blizini hotela fiesta je vrijeme zabave, vrijeme za prskanje emocija. Drama se nastavlja dalje razvijati, a plesovi prirodno slijede od slikovitih događaja. Izbjegavanje progona Lorenzo i Garmash, naši heroji u krugu prijatelja, zajedno s njima sudjeluju u festi. Na pozornici, toreador s Mercedesom pali se zapaljivo. Lorenzo se vraća u grad i vidi kćer na trgu. Sporazum se približava. Ne može se izbjeći vjenčanja sa neodgovornom Gamachom. Lorenzo je nevjerojatan.

trajanje baleta don quijote

Ali Basil je odlučio nadmudriti Lorenza i oponašati njegovu smrt, pokazujući kako se ubija s bodežem. Kitri je shvatio trik svoga voljenog i pitao Don Quijote, koji se pojavio kao pod zemljom, da zamoli svog oca da ispuni zadnju Basilovu volju - da ih blagoslovi prije svoje smrti. Tko može odbiti skrivanje. Otac blagoslivlja lukavstvo. Basil dolazi u život i obuhvaća budućnost svoga tasta. U finalu baleta "Don Quijote" s kratkim sažetkom romana Cervantesa, naravno, vjenčanja dviju ljubavnih srca.

Don Chisciotte, kao počasni gost, sjedi za stolom. Plesni ples počinje. Parovi se zamjenjuju grupama, plesači plesa s plesačima, kao i na početku igre glazba počinje gledatelja. Clap s taktičkim španjolskim plesovima ne samo na pozornici, već publika pozdravlja ritam glazbe.

Želeći mladog sretnog, vitez ide u potragu za novim avanturama i izvodi se u ime Dulcinea od Tobosa.

Igra je gotova. Zavjesa je spuštena. Na zadnjem pramcu, kao i uvijek umjetnici vodećih stranaka. Gledatelji polako izlaze iz publike i podijele svoje dojmove.

balet don quijote recenzije

Što možete očekivati ​​od baleta "Don Quijote", ako ljudi iz trenutka prve produkcije neprestano idu na ovu izvedbu. To je kao knjiga koja vam je draga, čitate i pronađete nešto novo za sebe. I izvedbu. U baletu Don Quijote nema slabe izvedbe. A ako publika govori nešto, to je usporedba toga ili onog prije, koliko je točno ovaj ili onaj balet plesao u ovoj izvedbi. I samo ode zvukove ovom lijepom baletu.

Ako govorimo o glazbi, klasična glazba, koja stvara baletni ples, to je kao da razgovaramo s Bogom. A to organska mješavina glazbe i koreografije na pozornici bilo svjetske kazališna publika vidi u božanskim govori baletnih solista, mami publiku u bajku sa kratkim sadržajem - od baleta „Don Quijote”.