Izuzetno pohvalne recenzije. Film "Drugi"

Mistično horor ili „gotički horor” „ostalo” sniman u najboljim tradicijama kanonskom filmu radi o duhovima i duhova koji žive u starim vilama. Ipak, kako su napomenuli svjetski kritičari, izrade vlastitih recenzija, film "Others" ima određene inovacije. Oni leže u činjenici da do konačne scene gledatelj može samo nagađati što je jedan od likova se odnosi na svijet mrtvih, i koji - živ. Za gledanje slika stvarno je stvarno zastrašujuće, ali konačni će uvjeriti svakog promatrača da pravilno strukturiran logiku u pripovijedanje nije. U ovom slučaju, kao što je navedeno retsenzory izdavačke mišljenja, film „Drugi” igra mističnu sliku MN Shyamalan je „Šesto čulo”.recenzije drugih filmova

tvorci

"Others" - triler početka redatelja - Španjolac Alejandro Amenabar, rodom iz Čilea. Bio je treći pod računom autorovog projekta, redatelj u vrijeme snimanja imao je 29 godina. Vodite redateljsku stolicu i postanite autor skripte Amenabaru predložio svjetsku klasu filmske zvijezde Tom Cruise, koji je ovaj put bio koproducent. Usput, sve glazbene pratnje slike također piše Alejandro Amenabar. Tri hypostase talentiranog scenarista pohvalili su komentare publike. Film "Others", koji je dotaknuo uzbudljivu temu kontakta drugi svijet, nije razočarala publiku.Eric saxx

Bez otkrivanja intriga na zemljištu

Ne puhati u spoylerstvo mogu reći samo to da Amenábar napravio osnovu parceli zapanjujući pretpostavkom da ne samo da žive strašno bojati mrtvih, nego duhovi mrtve mirno nenashedshie doživljava nepremostiv užas „drugi” - glasnici iz drugih svjetova. Direktor ako se situacija okrenula naopako, prevariti publiku, koji je pri pogledu na život iskusio užas, paralelno iskreno empatije mrtav. No, dramatičar se nije usudio otići daleko i graditi priču s gledišta duhova.drugi triler

Savršeno ostvarenje

Uloga glavnog lika Grace Stewart, utjelovljena na ekranu jedan od najatraktivnijih visoko plaćeni i tražio nakon glumica na svijetu - Nicole Kidman. Glumica igra zaslužuje izuzetno pohvalne recenzije. Film "Others" u filmografiji slijedi odmah nakon svijetlog filma "Moulin Rouge". Na njezinoj igri takav oštar kontrast nije uopće uticao. Nakon promatranja glumice talent, obojica kritičari i obični gledatelji stalno se divili. Kidman je uspio duboko i suptilno osjetiti nakanu autora i nježno prenijeti atmosferu kina publiku. Do danas, Nicole Kidman, možda najbolja australska glumica, idealno utjelovljenje pravog zvijezda Tvornice snova. Glumica je podložna apsolutno kinograinu: od drame i glazbe do komedije i trilera. Beskonačno ženstveno, elegantno i krhko, za njenu filmsku karijeru Nicole se lako reinkarnira u različitim slikama.finonula flanagan

Ubijeni su tuberkulozom

Za glumce je ispunila ulogu prvog plana, naravno, pripisuje Eric Sykes Elaine Cassidy i Fionnula Flanagan, koji je utjelovljena sluge zaslon likova, ikad, s onom od prije više od pola stoljeća, tuberkuloza ubijen.

Eric Sayks- svjetski poznati britanski komičar, jedan od najvećih umjetnika druge polovice 20. stoljeća, redatelja i scenarista, tako da je prilično čudno da ga vidi među trileru lijevanog ansambla. Sykes u filmu "Others" igrao je ulogu vrtlara Edmunda Tuttlea. Karijera kao glumac i scenarist, počeo je u 50-ima i 60-ih je postala zvijezda britanske televizije. Nakon sudjelovanja u nekoliko televizijskih komedije, BBC postaje prvoklasna filmska zvijezda u britanskom filmu. Karakteristika način koji se razlikuje od Eric Sykes kolegama, je da bi svaku situaciju na najviši stupanj crankiness.

Uloga nijemi sluga Lydia pjevao irska glumica Elaine Cassidy, koji je počeo glumiti u filmovima od 1994. godine, a 2001. godine bila je priznata kao jedna od zvijezda u usponu Europske filmske industrije.

Fionnulo Flanagan, koji je igrao ulogu medicinske sestre Berta Mills, irskog filma, kazališta i televizijske glumice, započeo je svoju karijeru 1965. godine. Flanagan igra uglavnom sekundarne uloge.

rezime

S obzirom na uspješan debi Amenabar (film „pojam”), to je lako razumjeti da je direktor je u stanju prodrijeti u zastrašujućem području ljudske psihe i povećanje napetosti. U trileru "Others", namjere i namjere likova izgledaju puno gori od stvarnih zločinačkih zločina. Tijekom gledanja slike neznanje motiva, okolnosti će prestrašiti gledatelja tako dugo kao vrhunac svega bit će detaljno objašnjeno. Takav uzorak izolacija je bila predmet gorke sporova između pohlepan obožavatelja filma: neki se osjećaju prevarenim, očekuje više očaravajući finale, drugi osjeti klimatske epizode najbolje u cijeloj priči.

U svakom slučaju, triler "Drugi" trebao bi biti preporučen za gledanje navijačima visokokvalitetnih i modernih filmova.