Izdavačka kuća `Lazar`, pisaći stroj: recenzije stvarnih ljudi

Nedavno je na Internetu sve češći upražnjeno radno mjesto koje izdavačka kuća "Lazar" - tipkanje teksta. Recenzije o ovom radu danas će nam biti od interesa. Uostalom, takav je prijedlog vrlo čest. I ne samo ovaj izdavač. Što mogu reći realni i potencijalni zaposlenici Lazara o takvom zanimljivom prijedlogu? Možete li zaista imati povjerenja u objavljeni oglas? Ili je bolje preskočiti? O svim nijansi dalje.izdavačka kuća lazar pisaći strojevi tekstualnih pregleda

Nestandardna ponuda

Dakle, za početak, moramo shvatiti što ćemo se baviti uopće. Kakvo je to prazno mjesto - "upisivanje teksta"? Možda je to samo neka varka? Ili pravi način zarade novca?

Mišljenja su podijeljena. Neki korisnici tvrde da je "tipkanje" stvarni praznik. Možete upisati samo računalo i dobiti novac za posao. I u svakom zgodnom vremenu, odmah od kuće. Tako se odvija rad teksta-skladatelja u izdavačkoj kući "Lazar".

I netko, naprotiv, uvjerava da je dano slobodno mjesto a priori laž i obmana. Pa, korisnici ne vjeruju da možete dobiti novac za tekstove na internetu. Zapravo, postoji takva prilika. Zato možete razmišljati o djelu skladatelja. Posebno, ovo natječaj čini atraktivnim ženama u odluci ili odgoju djece - možete dobiti prihod izravno od kuće. Ali kako su stvari s prijedlogom "Zastupnik teksta u izdavačkoj kući" Lazar "? Što korisnici misle o ovom natječaju?

Za sve

Prva stvar koju trebate obratiti pozornost je kako se sastavlja oglas, koji se često događa na Internetu. Činjenica je da mnogi korisnici osiguravaju: svatko ima priliku probati se u današnjem prijedlogu. Pisaći stroj iz izdavačke kuće (ne nužno iz "Lazarusa") je univerzalno slobodno mjesto. Ona će, prema brojnim obećanjima poslodavca, odgovarati svima.

Posebno sumnjivo je činjenica da skoro nema starosnih zahtjeva za potencijalnog zaposlenika. To jest, čak se i školarac može nositi s ovim radom. Štoviše, često možete vidjeti da je službeno zapošljavanje moguće već od 14 do 16 godina. Samo san - raditi kod kuće, ispisati tekstove i plaća se za to. Čak i školarac! Ispada da bi rad "tyazhchik teksta" izdavačke kuće "Lazar" zaista trebao izgledati kao primamljiva ponuda. I ovo se svidjelo mnogima. U svakom slučaju, na samom početku, kada je najava bila samo čitana. A što je sljedeće?

Obećanja zarade

Dalje mnoge, kao što je lako pogoditi, nakon čitanja teksta prijedloga, pokušajte pronaći posao ili započeti pregovore s potencijalnim poslodavcem. Rad tekstilara u izdavačkoj kući "Lazar", kao što se ispostavilo, prikladno je za sve po godinama. To može biti školarac, odrasla osoba, pa čak i umirovljenik. A što privlači? raditi kao tekstilac u izdavačkoj kući Lazarus

Nakon univerzalnosti, mnogi ljudi primijetiti da potencijalni poslodavac obećava dobre plaće za svoje zaposlenike. Štoviše, nije samo visoka, već ogromna. Pogotovo kada razmotrite što morate učiniti. Toliko je ljudi skeptično zbog radnog mjesta pod imenom "tyazhchik text" u izdavačkoj kući "Lazar".

U mjesecu, kako obećava poslodavac, zaposlenik će dobiti od 25.000 rubalja. I ovo je minimalni. Ako to odražava, za neke regije te brojke su stvarno visoke. A djelo skladatelja teksta u izdavačkoj kući "Lazar", kako je već napomenuto, svima će odgovarati. Nije važno gdje živite. Ako razmišljate i pogledate tekst najave, možete saznati da u prosjeku zaposlenik prima 50.000 rubalja. Doista, dobar poticaj za zapošljavanje. Ali to ujedno čini da razmišljate - a ne prijevaru pred nama? Uostalom, za obične tekstove takve zarade - to je samo fantastično!

Nerealna komunikacija

Da bismo u potpunosti razumjeli naše sadašnje pitanje, morat ćemo obratiti pažnju na mnoge točke koje će se skliznuti prilikom pokušaja pronalaženja posla. Oni će vam pomoći da točno kažu što je radno mjesto "pisaći stroj" u izdavačkoj kući "Lazar". Pregledi o radu posljednjih godina ostaju u velikim količinama. Ali svi su oni dvosmisleno. I odredite gdje je laž, a gdje je istina, to nije lako.

Sumnjivi trenutak provodi pregovore i razgovore o zapošljavanju. Mnogi ljudi kažu da je moguće samo virtualna komunikacija. Da, s jedne strane, ovo je točno. Uostalom, ako grad prebivališta potencijalnog zaposlenika nije važan, tada bi komunikacija s njom trebala biti podrľana upravo uz pomoć Interneta i naprednih tehnologija. Samo ovdje neki mogu osobno doći na adresu izdavača kako bi prošli intervju. Ali ova se opcija ne razmatra. Tako je rad "proizvođača tipa" iz izdavačke kuće (ionako, koji princip ostaje isti), prilično sumnjiva prijedlog. Intervjuiranje online, pa čak i kasnije komunikacija samo uz pomoć Mreže i računalne tehnologije - sumnjivo rješenje. Je li poslodavac skrivao nešto?Stroj za pisanje u izdavačkoj kući Lazarus

Adresa i kontakti

Možda jest. U svakom slučaju, oglas „typewriting u izdavačkoj kući” Lazar „negativne povratne informacije dobiva sve više i više sa svakim danom. Razlozi su različiti. Ali, mnogi pokušavaju opravdati svoju odluku, kao i zaključke koristeći očite činjenice, koje često prolaze nezapaženo za lijep i primamljiva ponuda.

Kao što je već spomenuto, neki su uznemireni činjenicom da nema pravih razgovora i kontaktiranja izdavača. Ali to nije sve. Uvijek možete posjetiti službenu web stranicu tvrtke i vidjeti adresu i kontakte tamo kontaktirati potencijalnog poslodavca.

A onda iznenađenja počinju. Uostalom, ako pogledate usko, možete vidjeti - nitko ne odgovara na telefone navedene na stranici. Štoviše, u nekim ćete slučajevima biti obaviješteni da uopće nema takvog broja.

Ako pokušate pronaći adresu izdavačke kuće Lazar na karti, to možete učiniti. Ali ga ne možete vidjeti izravno na istoj Google karti. Štoviše, ako odete na navedenu adresu u St. Petersburgu, izdavač ga neće moći pronaći. Ako komunicirate s poslodavcem, nećete dobiti nikakva objašnjenja o ovoj temi. Ovo je već dobar razlog za ostanak od tvrtke i tako privlačan ponudu.

Početak zapošljavanja

Jeste li zainteresirani za natječaj "tyazhchik tekst" u izdavačkoj kući "Lazar"? Recenzije stvarnih ljudi, koje se ne mogu nazvati nedvosmislene, pomoći će vam da odlučite hoćete li se obratiti toj tvrtki. Već nabrojani trenuci mnogih koji su bili prisiljeni napustiti posao. Ali nisu svi tako oprezni, neki su navikli vjerovati u sve što je napisano.

Ako ste započeli proces zapošljavanja, primijetit ćete - komunikacija će se dogoditi samo putem pošte. Čak ni "Skype" u početku. Samo e-poruke. I na sumnje mnogih gura prvu poruku od poslodavca.Pisarica u izdavačkoj kući Lazarus negativne recenzije

Riječ je o upitniku podnositelja zahtjeva, koji će vam biti poslan. Ponuda „typewriting u izdavačkoj kući” Lazar „recenzije ovom trenutku ne zarađuju jako dobro. Nakon otvaranja obrasca, vidjet ćete predložak oglasa koji govori o sve prednosti rada u društvu kao čovjek koji prepoznaje i reprinta tekst. Osim toga, od vas će biti predlaže se mali upitnik s standardnim pitanjima. Ako ne izazovu sumnju, opis prednosti suradnje s izdavačkom kućom već je ono što razmišlja o savjesnosti. Narodna skupština stavi pro rade u uredu. Ako ste već pokušali naći posao u bilo kojoj izdavačkoj typewriting, može naći da je samo ime razlikuje uvođenje poslodavca tvrtke. I ništa više od toga. Dakle, najvjerojatnije, imamo lopove.

Priča o duši

I dalje istražujemo natječaj "regrutera" u izdavačkoj kući "Lazar". Komentari o radu ovdje ostaju, kao što vidite, uglavnom skeptični. Ne može se reći da su izravno negativni ili pozitivni. Vjerojatnije, dvosmisleno.

Korisnici imaju na umu da nakon popunjavanja obrasca zahtjeva i slanja, počinje zabava. Izravno objašnjenje radnih uvjeta, kao i opis vaših odgovornosti. Ispada da jednostavno trebate ponovno isprintati tekst s papira ili elektronskim medijima (s fotografijom) na računalu u dokumentu doc, a također ga uredite u skladu s vašim zahtjevima. Za svaku stranicu tiskanog teksta naplaćuje se određena naknada. Približno 40 rubalja.

Ispada da je prazno "tyazhchik tekst" u izdavačkoj kući "Lazar" vrlo primamljivo. Negativna povratna informacija još uvijek je dostupna za ovu tvrtku. I sve, jer nakon što vam kažem o vašim odgovornostima, kao io besplatnom rasporedu rada, bit ćete postavljeni uvjeti zapošljavanja. I ovdje oni uzrokuju najsnažnije sumnje.

Što je? Bit će vam ispričana priča koja razara srce, što će objasniti da je često izdavačka kuća patila od nepoštenih radnika. Uzeli su neku količinu teksta, ali jednostavno to nisu učinili. A sada morate platiti tzv premija osiguranja prije početka vašeg posla. Kao jamstvo da ste zaista odgovorni za vaše dužnosti. Na kraju svake narudžbe, sredstva će vam biti vraćena. Upravo zbog toga, upražnjeno radno mjesto iz tvrtke "Izdavačka kuća" Lazar "- tipač tekstova - dobiva negativne povratne informacije od potencijalnih zaposlenika. Previše sumnjivo je platiti neku vrstu osiguranja za svoj rad.Stroj za pisanje u izdavačkoj kući lazar pravi pregled

Platite i radite

Naime, ispada da načelo zapošljavanja u izdavačkoj kući nije posve legalno. Morate platiti da biste dobili posao. I nije bitno je li taj novac vraćen ili ne. Ostaje činjenica da takve radnje predstavljaju mišljenje o nepoštivanju poslodavca. Stoga je upražnjeno od „Izdavač:” Lazar „(typewriting) odgovora primljenih nisu baš dobri, ako prije pregovora s potencijalnim poslodavcem, još uvijek možete vidjeti entuzijazam, poslije njih - .. Uglavnom negativan i to je razumljivo - tko će platiti za to, da je preuzeo posao? Uopće nije mito, ali neka nerazumljiva premija osiguranja.

Ipak, postoje korisnici koji vjeruju u takva obećanja. Štoviše, iznos koji se zove, u pravilu, nije prevelik. Godine 2016. oko 350 rubalja po redoslijedu. U načelu, ne toliko, osobito u usporedbi s obećanim zaradama. I tako neki korisnici (ili jednostavno privučeni glasnim obećanjima) korisnici prenose premiju osiguranja izdavaču. A što onda? Kako će oni sada raditi?

Prekrasni nestanak

Pisarica u Lazaru objavljuje stvarne povratne informacije od potencijalnih zaposlenika često nakon što je plaćanje izvršeno u obliku osiguranja. Ovo je obvezatna faza, koja je potrebna za potvrdu vaše savjesti. To je ono što kažu u izdavačkoj kući. Bez nje nitko vam neće dati posao.

Nije teško pogoditi što se događa nakon što korisnik prenese sredstva potencijalnom poslodavcu. Samo nestaje. Naime, vaše poruke i pisma više neće dobiti odgovor. Od vas jednostavno uzeti novac kao za početak zaposlenja, au praksi - spretno prevaren. To je već dobro poznata shema rada scammera. Uostalom, ne samo na internetu, često možete vidjeti natječaj "tipkanja". Ili, kako se također zove, "Operater računala kod kuće. „Jednostavno se uzgajaju za novac Napomena :. ni poslodavac neće zahtijevati svoje zaposlenike platiti za zapošljavanje Protuzakonito Pogotovo kada se u obzir sve druge negativne aspekte, moguće je u potpunosti pogoditi o ishodu razgovora s izdavačem ..” Lazarus. "Pisar za pisanje u izdavačkoj kući Lazarus recenzije stvarnih ljudi

Naziv domene

Ako još sumnjate, možete provjeriti savjest za još jedan pokazatelj. Izdavačka kuća "Lazar" (tipkanje teksta) dobiva recenzije negativnog plana ne samo za sve gore navedene točke. Neki posebno napredni korisnici pokušavaju provjeriti domenu (adresu službene stranice tvrtke) tvrtke. Često to pomaže pri izradi zaključka o integritetu poslodavca.

A što možete vidjeti ovdje? Uočljivo je da izdavačka kuća radi od 2006. godine. I od tog trenutka navodno su imali službenu web stranicu. U praksi stvari su različite. Maksimalno što ćete moći otkriti tijekom provjere je apsolutno nova domena, koja funkcionira približno od 2015. Zašto bi uspješna izdavačka kuća, pa čak i velika (naposljetku, tako je i naš poslodavac), novi site, ako je to bio prije? Sumnjivo, zar ne? Ovaj fenomen odbija mnoge. I nije samo to. Kao što vidite, imamo posla s najjednostavnijim prevarantima, koji spretno obmanjuju vjerodostojne tražitelje posla.

Prosci sustava

No, skladatelj teksta u izdavačkoj kući "Lazar" dobiva i neke pozitivne povratne informacije. Odakle dolaze, ako smo saznali da imamo najčešći muljaža, prije toga i poznati mnogima? Stvarno korisnici jednostavno nisu bili sretni i naišli su na "lijevo" oglase?

Uopće ne. Recepcija, koju koriste prevaranti za vlastitu promociju s upražnjenim radnim mjestom "upisivanje teksta kod kuće" također poznato već duže vrijeme. Sve pozitivne povratne informacije, kao i laskave riječi koje možete pronaći, kupljene su. Unatoč činjenici da korisnici primjenjuju snimke zaslona svoje zarade, ne mogu se vjerovati.

Uostalom, sve ovo je pravi lažni. I nositi se s stvaranjem toga može sada čak i prvoklaser. Dovoljno je znati što je Photoshop. Osim toga, ako pažljivo proučite sve pozitivne povratne informacije o izdavačkoj kući "Lazar", kao io zaposlenju u tvrtki kao zaposleniku za upisivanjem teksta kod kuće, možete primijetiti - svi su, poput oglasa, predložak. Prošireni, živi prijedlozi, hvaleći posao, ali apsolutno nijedan specifičan i koristan za informacije o tražiteljima posla. Svi su tekstovi dizajnirani na takav način da maksimiziraju publiku i privuku nove "zaposlenike". Na primjer, besplatni raspored rada, odsutnost posebnih zahtjeva, kao i visoka zarada.Strojarski pisač u izdavačkoj kući Lazarus odlazi na posao

Ispada da je u svakom slučaju nemoguće vjerovati u pozitivna mišljenja o tome što je rad "pisca tipkanja" iz izdavačke kuće Lazar. Ako ste suočeni s ovim prijedlogom, no kako je to primamljivo, pokušajte je izbjeći. Da, zarada na pisanju teksta, pa čak i na njeno zapošljavanje na internetu. Čak iu izdavačkim kućama. Samo takva slobodna radna mjesta ne oglašavaju se mnogo, a intervjui se održavaju samo osobno. I nitko vam ne naplaćuje novac kao doprinos. Zapamtite: izdavačka kuća "Lazarus" i upražnjeno radno mjesto "tyazhchik tekst" - ovo je prava prijevara!