Yamaha 373 prijemnik: opis, specifikacije, recenzije. Pregled prijemnika

Yamaha RX-V373 prijemnik dokazuje da višenamjenski AV pojačalo može koštati manje od 400 dolara. No, mnogi proračunski modeli, čiji su proizvođači to pokušavali u prošlosti, bili su rezultat prisilnog kompromisa, nudeći poluprofesionalne značajke koje korisnici zapravo nisu impresionirali. RX-V371 vrijedan 250 dolara je primjer starije generacije AV pojačala japanskog proizvođača, čije su mogućnosti izuzetno ograničene. S druge strane, Yamaha RX-V373 nudi neke zanimljive značajke, koje se obično nalaze samo u skupim high-end modela.

dizajn

U području dizajna, Yamaha na obroncima inovacija, ali to ne mora biti nužno, jer postoje mnogi kupci koji su odavno navikli na realizaciji prijemnike od ovog proizvođača. Model mjeri 435 x 315 x 151 mm. Stil pojačala je jednostavan i jasan. Prednja ploča je dodijeljeno povećani gumb za podešavanje glasnoće, 4 SCENE poznate kružnih gumba, kontrola Ugrađeni radio i ton podešavanje tipkama - standardni set, koji se obično javlja u AV-prijemnika.

prijemnik yamaha 373

Pregled mogućnosti povezivanja

Budući da je riječ o modelu početnog stupnja, na prednjoj strani uređaja nema toliko mogućnosti povezivanja. S lijeve strane je priključak za slušalice, a na desnoj strani, ispod haube, - video ulaz za spajanje kamkordera ili igraću konzolu, i USB priključak. Potonji je kompatibilan s iPod i iPhone uređajem. Nije moguće gledati fotografije ili videozapise, ali možete reproducirati MP3 datoteke s bljeskalice ili vanjskim tvrdim diskom. Preostali priključci su smješteni na stražnjoj ploči AV-prijemnika, uključujući četiri HDMI ulazne i izlazne priključke, dvokomponentni ulaz i izlaz, dva digitalna i dva koaksijalna optička ulaza, 4 analogna ulaza i izlaza, 2 subwoofera utičnicu i slušalice.

Sadržaj pakiranja

Zajedno s prijemnikom, korisnik prima daljinski upravljač s dvije AAA baterije, kalibracijskim mikrofonom i dvije radio antene za prijem FM i AM. Uključena je i sigurnosna knjižica, vodič za brzo postavljanje i korisnički priručnik CD-a.

prijemnik yamaha rx v373

4K podrška

Sposobnost reprodukcije 4K-video je jedna od najčudesnijih značajki koje su se ikad pojavljivale u modelima na početnoj razini, jer na tržištu još uvijek dominiraju televizori s rezolucijom od 1080p. Još uvijek ima previše zaslona koji podržavaju tehnologiju 4K, rezolucija što je 4 puta veće od punog HD. No, čim ovaj standard postane dostupniji, RX-V373 će biti spreman za prijenos podataka s 4K kompatibilnog video izvora na zaslon.

HDMI s 3D i ARC

Model je sposoban za obradu 3D signala koji dolaze kroz HDMI priključak. To znači da bilo koji Blu-ray Disc uređaj i HDTV koji podržavaju stereo slike mogu biti povezani s AV pojačalom za uživanje u 3D sadržaju s optimalnim performansama. Osim toga, najnovije specifikacije HDMI standarda omogućuju zvuk povratnog kanala pa optički kabel neće biti potreban za slušanje zvuka koji dolazi iz zaslona.

prijemnik yamaha 373 cijena

Yamaha 373 prijemnik podržava 5.1-kanalnu konfiguraciju koja je danas vrlo česta jer je dostupna. Njegove prednosti mogu iskoristiti brojne audio formate, uključujući Dolby True HD i DTS-HD. Svi oni pružaju podršku za CINEMA DSP sustav, što je izvrsno za gledanje filmova.

Yamaha 373 prijemnik: Opis unaprijed određenog postupka

Da biste postigli pristojnu kvalitetu zvuka, morate ispravno podesiti zvučnike. Srećom, to je jednostavno za napraviti zahvaljujući YPAO ili parametara za optimizaciju soba akustika, koji je poseban zvuk poboljšanje sustav koji koristi mali mikrofon koji je isporučen. Koristi se za kalibriranje zvučnika. Analizira se svaki akustični signal koji mikrofonski pokreće i koristi se za određivanje najboljih parametara za svaki zvučnik. To omogućuje da se pojačalo lako prilagodi raznim konfiguracijama prostora. Proces traje manje od 5 minuta, ali to je vrijedno ako korisnik nije siguran u svoje glazbene sposobnosti. Da biste pokrenuli postupak konfiguracije, trebali biste:

• Uključite prijemnik i TV, postavite potonje da prikažete poruke pojačala;
  • uključite subwoofer i postavite razinu glasnoće na 50%, a frekvencija skretanja - do maksimuma;
  • postavite YPAO mikrofon na visinu ušiju slušatelja i spojite ga na priključak na prednjoj ploči;
  • na TV zaslonu se pojavljuje izbornik za podešavanje, u kojem odabirete Start i pritisnite Setup.

Postavke možete spremiti tako da odaberete Spremi i pritisnete gumb za unos.

pregledati prijemnike

Nakon završetka kalibracije sljedeći korak je povezivanje različitih komponenti kućnog kina s HDMI priključcima. 4 priključnice su vezane za SCENE gumbe smještene na prednjoj ploči pojačala. To olakšava prebacivanje na druge ulazne izvore. Nadalje, prijemnik Yamaha 373 omogućuje mogućnost prebacivanja bilo kojeg gumba SCENE na drugi izvor.

Sustavi za poboljšanje zvuka

Prijemnik je dovoljno snažan u zvučnom planu zbog brojnih funkcija koje omogućuju poboljšanje svih 5.1 zvučničkih sustava koji su povezani s njim. Dinamika zvučnika može se povećati korištenjem subwoofera Subwoofer Trim. Ova tehnologija pojačava niske frekvencije tako da se ne preklapaju s izlazima prednjih zvučnika. Adaptive DRC Adaptive dinamički sustav kontrole raspon nosi s postavljanjem audio razine, tako da svi oblici zvučnih zvučne efekte iz slabim šaptom na zaglušujući eksplozija. Ova značajka može biti korisna ako je korisnik umoran od reklama koji se emitiraju uz maksimalni volumen. Tiha kino tehnologija omogućuje bilo koji par slušalica priključenih na AV-prijemnika Yamaha 373, značajno povećati surround.

prijemnik yamaha 373 mišljenja

Trenutačno uključivanje

Prijemnik se automatski uključuje kada se pritisne jedan od tipki SCENE, odaberite DSP mod i izvor signala. Te postavke možete promijeniti odabirom drugih ulaznih uređaja i sustava za obradu digitalnih signala, nakon čega pritisnite gumb SCENE duže od 3 sekunde.

HDMI CEC

Ako je prijemnik spojen na TV s podrškom za CEC, on će se isključiti i uključiti s njom. Tehnologija HDMI CEC omogućuje vam i interakciju s drugim kompatibilnim komponentama, na primjer, za preskakanje ili zaustavljanje reprodukcije daljinskog upravljača pojačala. Osim toga, daljinskim upravljačem TV-a možete upravljati glasnoćom.

prijemnik yamaha 373 naočale

Povezivanje Apple uređaja

USB priključak, koji se nalazi na prednjoj ploči AV prijemnika, omogućuje povezivanje bilo kojeg modela iPod i iPhonea za reprodukciju audio datoteka pohranjenih na njima. Nije potrebno biti u blizini ovih uređaja jer daljinski upravljač koji se isporučuje s Yamaha RX-V373 omogućuje njihovu kontrolu. Naslovi pjesama, kao i poruke sustava i upiti tijekom početnog postavljanja prikazani su na atraktivnom višejezičnom LCD zaslonu s dva retka. Da bi se kvaliteta zvuka još više poboljšala, tehnologija komprimiranog glazbe poboljšat će sve podatke koji nedostaju.

Dodatne funkcionalnosti

Nisu navedene sve značajke prijemnika. Model također pruža:

• 30/36-bitna boja s brzinom osvježavanja od 24 Hz;
  • automatska sinkronizacija zvuka s kašnjenjem od 0 do 250 ms;
  • višejezični OSD izbornik u boji;
  • izbor 9 frekvencija crossover subwoofera;
  • Očuvanje početnih i maksimalnih postavki glasnoće;
  • snimanje u memoriju 40 postaja;
  • reproducirati pozadinski videozapis tijekom slušanja radija itd.

prijamnik yamaha 373 opis

Kvaliteta zvuka

Razina reprodukcije glazbeni prijemnik Korisničke recenzije Yamaha 373 zovu se impresivne za proračunsku pojačalu. Fatalne i akustične pjesme zvuče vrlo čiste. Naravno, rezultat ovisi u velikoj mjeri o odabranom akustiku, ali možemo reći s punim pouzdanošću da kvaliteta signala između izvora i zvučnika neće biti izgubljena.

Potrošnja energije

Pojačalo je vrlo prijateljski prema okolišu, jer ima ECO način, koji smanjuje potrošnju energije za 20%. Štednja može biti još veća ako uređaj automatski isključite nakon 2-12 sati. Prijemnik Yamaha 373 troši samo 0,3 wata vremena čekanja. U aktivnom stanju, uređaj zahtijeva 73 W snage.

Većina korisnika ne može procijeniti karakteristike prijemnika Yamaha 373 u pogledu funkcionalnosti svojih 4k funkcija. Budući da je tehnologija još uvijek mlada, nije nužno, ali u budućnosti korisnik pojačala može biti siguran. Povremeni pregled AV prijemnika omogućuje vam zaključivanje da nekoliko osnovnih modela podržava 4k. Kad se veliki HDTV postanu pristupačniji, pojačalo će biti spremno da ih služi uz maksimalnu razlučivost. Cijena primatelja izgleda vrlo primamljivo, a njegova je izvedba dovoljna za gledanje Blu-ray diskova na TV-u visoke razlučivosti. Prema recenzijama, uređaj nema mrežnih funkcija skupih pojačala, ali općenito je izvrstan prijemnik prijemnika za surround zvučni sustav. Jedan od glavnih razloga za zamjenu ovog modela s skupljim je potreba za velikim brojem HDMI priključaka. A kako bi pronašli među konkurentima nešto slično funkcionalnosti prijemnika Yamaha 373, čija je cijena samo 250 dolara, gotovo je nemoguća.