Film 2016. "Idealni stranci": recenzije publike. "The Perfect Stranger" (2007): recenzije

Filmovi u kojima je više parova odjednom počeli govoriti istinu jedan drugom, s rezultatom koji otkriva sve tajne i njihovi životi nikada neće biti isti, velika većina. Tragicomedy "Ideal Strangers" (2016) recenzije redatelja su među njihovim brojem.

Zemljište. kravata

Filmski kritičari, s obzirom na snimku trake "Ideal Strangers", osvrnuli su se na potporu, cijenivši kreativan pristup skupine scenarista pod strogim vodstvom redatelja Paula Genovesea.

recenzije savršenih stranaca

Glavni likovi - četiri stare prijatelje - odlučiti u susret u kući jednog od njih s njihovim drugim polovicama. Tri došli sa suprugama, a četvrti bez djevojkom, koja je navodno razbolio. Među sudionicima obiteljsku večeru: gostoljubivih domaćina Rocco (Marco Dzhallini) i Eva (Kasia Smutniak), par je Cosimo (Edoardo Leo) i Bianca (Alba Rorvaher) na rubu stresa Lele (Valerio Mastandrea) i Carlotta (Anna Foletta) i usamljene debeljka Peppe (Giuseppe Battiston). Tijekom večere, domaćica poziva sve prisutne da igraju „istina” - neka vrsta „istine i akciji” igre. Samo umjesto aktivnosti okolnih će morati pokazati svima predstaviti sadržaj vašeg uređaja.

Uzbudljiva situacija

Tada se događaji odvijaju neumoljivom brzinom, napetost između glavnih likova raste sa svakom sljedećom epizodom filma "Idealni stranci". Komentari stručnjaka ovu umjetničku recepciju nazivaju najboljim redateljevim potezom.

savršen stranac recenzije o filmu

Nisu svi gosti spremni podržati Evu intrigantnu inicijativu, ali pod prijetnjom skandala sudionici večere pozivaju se na ovu avanturu. U početku, čini se da će ova zabava donijeti tvrtki puno ugodnih trenutaka u razonodi. Međutim, ništa neće biti ugodno, jer svatko ima tajne prošlosti i značajne kosture u ormaru. I, kao sreća, sve će tajne izaći putem pametnih telefona u obliku SMS-a i poziva.

Igranje u Pravdi

Film „Perfect Stranger” (2016) razmatra recenzentima presnimljenog talijanski kinovariantom igra „istine”. Po njihovom mišljenju, razlog Zaključivši u naslovu riječ „strancima” je i razumljivo, jer svi članovi pripovijesti, znajući jedni druge sto godina, u toku akcije otkriti svoju pravu prirodu, a ne samo za njegov pobožni, ali i za sebe. Jedina stvar koja zbunjen stručnjaka, je korištenje kreatora pojma „idealno”. Prema njihovim subjektivnim pretpostavkama, tvorci su ga koristili namjerno, s fer udio izrugivanja, jer je do ideala svim likovima u filmu su vrlo daleko. Kao što se ispostavilo, sve dobre večere, sudionici: Žrtve i učiniti nešto glupo.

savršeni stranci 2016 mišljenja

Gotovo filmska izvedba

Unatoč činjenici da je cijela vrpca snimljena kao filmska izvedba: koriste se par mjesta, 90% vremena svi sjedi za stolom, jede i pije, a prekidaju samo za odmor u divu - slika ima visoku ocjenu od 7,60.

Općenito, zanimljivo je promatrati projekt "Idealni stranci": glumci i uloge su harmonično odabrani, razvoj priče je predvidljiv, ali zanimljiv, a kulminacija filma posve je originalna.

Glumac je igra na visini, ali među ostalim izvođačima ističe se Anna Volletta, koja se uspješno pretvorila u Carlotta sliku. Njezina junakinja najviše je patila, najviše strastvena, mora riješiti više problema i doživjeti razočaranja. Također, Kasya Smutnyak, koja je igrala psihoanalitičara Eve, koja joj je potrebna psihološka pomoć, ponovno je uvjerila sve u svom profesionalizmu. Svi su izvođači uloga prvog plana filma "Idealni stranci" hvalili filmski kazališni predstavi.

film savršeni stranci 2016 mišljenja [

Predviđena publika i moral

S obzirom na činjenicu da je komora pojas, čisti razgovor, to je vjerojatno da će biti zanimljivo gledati mlade ljude kao problem za dugo vremena bračne parove sve dok ne zatvorite. Također, ne biti impresionirani tragikomedija „Perfect Stranger” (kritičari mišljenja potvrda) slike navijača sa djelovanjem. Ali, ako u potrazi je ljubitelj kazališta ili ostaje u bračni odnos za više od 10 godina te je u nedoumici zašto je njegov izabrao / dragi, ide u kupaonicu, uvijek nosi sa sobom svoj mobilni telefon, a zatim pogled vrpca će mu donijeti mnogo zadovoljstva.

U filmu "Idealni stranci" glumci i uloge (likovi fotografija objavljeni na plakatu) reći će gledatelju uzbudljivu priču s dva morala. Prvi je dosta sumnjičav - kaže se da kada koristite mobilni telefon, najbolje je koristiti najjednostavnije sigurnosne standarde: postavite lozinku na ulaz, upotrijebite dio klasificiranih slika i skrivene SMS poruke - i tako dalje i tako dalje.

Druga moralna upozorava na posljedice izdaju, podsjećajući da sve tajne postaju sve jasnije.

Tipični holivudski proizvod

Film "The Perfect Stranger" sadrži u svojoj srži jednako fascinantnu priču od stvaranja Paola Genovesea, ali njegova provedba izazvala je zbrku među stručnjacima i običnim ljudima. Prema procjeni filmske zajednice, redateljica James Foley uzeo je standardni holivudski proizvod, ne potičući refleksiju, a ne uzrokuje povećanu mentalnu aktivnost.

savršen stranac 2007 recenzije

Sliku nije cijenila i kritika i publika, a ocjena je 5.70 g. Kritičari gotovo sve: tipični zaplet, gluma - bez semitones, izostanak „dvostrukog dna” i nespretan, kao da stranca završni dio. James Foley - proizvođač nije prvi veličina, ali prosječna kvaliteta vrpce pušten na vrijeme, štoviše, u su njegove slike preuzete iz poznatog filmska zvijezda.

Projekt "The Perfect Stranger" pregledava film u odnosu na prethodni rad - kazneni triler "Afera" (2003). Ali ako je u "Sferi", upleten u bezbrojne prijelome i skretanje zemljišta, redatelj je uspio izaći iz situacije, a zatim u erotskom trileru 2007. godine, problemi su pokriveni glavom. Kako ne bi ispustili dostojanstvo, producenti su u intervjuu rekli da nakon što se ne vidi samo jedno gledanje "Idealan Stranac", samo nakon drugog pregleda gledatelj će moći cijeniti sve prednosti takvih vještih aluzija i drugih planova.

savršeni stranci glumci i uloge

Glavna junakinja Rowena Pricea, novinar po profesiji, odlučuje da samostalno istražuje ubojstvo svoje djevojke. Tijekom istraživanja, ona uči da Harrison Hill, utjecajan poslovni čovjek koji vodi uspješnu agenciju za oglašavanje, je uključen. Zajedno s pomoćnikom Miles Haley, junakinja počinje opasnu prijevaru. Djevojka, pretvarajući se da je Katarina, stenografkinja agencije Hill, a zatim Veronica, zavodeći Harrison u društvu. mreža, pokušavajući shvatiti tko je doista. Ali što je bliže tajnom, to je opasnije njezina istraga.

savršeni stranci glumci i uloge fotografije

djelujući posao

Retsenzorov, analizirao je film „Savršeni stranac” nije impresioniran i djeluju rad tih holivudskih zvijezda - Halle Berry i Bruce Willis. Čini se da je potonji obavlja, naprotiv, zastupanje, umjesto da djeluje funkcije sa svojim osmijehom žiga, iskosa oči mačji Willis pozdravimo prikazuje polirana čovjek, u pitanju je samo jedan - kako se postaviti u krevetu pored ljepote uhvaćen s obzirom na njegovu vidljivost. Nije sretna i dobitnica Oscara Hallea Berryja. Glumica igrati najvažniju i istovremeno kompleksan ulogu, pokazuje se kao jednodimenzionalni, samo zbunjen. Za razliku od zvijezda izvođača glavnih uloga, Giovanni Ribisi izgleda nevjerojatno. Slika predstavljena gledateljskom dvoru je vrijedna i zanimljiva.

Skup apsurda

Nije ni čudo da je triler "The Perfect Stranger" (2007.) primio recenzije u većini negativnih i skeptičnih. Film je pun svih vrsta apsurdnosti: oštre pogreške, apsolutno nepotrebne grane ploha, vidljivo protežu. Iz svega navedenog, projekt izgleda kao veliki proračun lažan s neobičnim imenom, gledatelju je prilično teško shvatiti što je savršen stranac. Svejedno, u početku su producenti postavili sliku kao erotski triler. Status tvrde da, po svemu sudeći, nije bio pod utjecajem jasnog odsutnosti erotske scene usporedene, na primjer, s Paul Verhoevenovim "Osnovnim instinktom".

U svakom slučaju, prije nego što napravite svoje mišljenje o filmu, mora se pogledati.