Recenzije filma "Bezbashennye". Nekonvencionalan pogled na `pečene krzno`

Novi oportunistički vojni triler Luc Besson, koautor je scenarij i producent, je pozdravio promrzlo kinoobschestvennostyu i dobio prosječnu indeks ocjena IMDb: 5,60. Film "Bezbashennye" (2017) razlikuje se od slabe akcije, ali predstavlja publiku galerije šarenih i smiješnih likova.

Samo očekivanja

Tradicionalno kino, pripovijedanje o avanturama "krzna pečata" na očne jabučice zasićeno je zubodrobitelnym akcijom. Projekt je naplaćeno kao romantične komedije, publika ne gubi nadu da će između epizoda romantičnih junaka će se boriti žestoko u zraku, pod vodom i na kopnu. Štoviše, djelo redatelja Stephena Quaylea smješteno je kao triler s elementima trilera, a prikazane prikolice potvrđuju provedbu autora. Njihovi su odjek plakata koji opisuju oštre momke koji su u stanju brutalno šutjeti i bacati sokol pogled na vrhunske snage neprijatelja. No, prema kritikama u odgovorima na film "Bezbashennye", ljubitelji žanra očekuju razočaranje tijekom gledanja.

lude recenzije filma

Kratak opis zemljišta

Činjenica da se događaji kasete razvijaju na vrhuncu vojne operacije u Jugoslaviji 1995. godine, recenzije o filmu "Bezbashennye" ne preuveličavaju. Ali presedan s zlatom nacista visoko je cijenjen. Dislokirano u Bosni, odjeljenje američke vojske otkriva iz lokalne konobarice Laure da su desetine tona zlatnih šipaka pokopane od Drugog svjetskog rata. "Seals" se odlučili za neovlaštenu operaciju kako bi ih iskoristili iz dubina da bi ostavili dio sebe, a ostatak - kako bi vratili uništeni teren. Dok se odvajanje priprema za provedbu plana, srbijanski vojni ljudi željno su se lovili za njima, željni osvete za otmicu general.

ludi film 2017

Od šišmiša

Recenzije filma "Bezbashennye", koju su objavili gledatelji - amateri akcije, sa sigurnošću izjavljuju da su prve minute mjerenja vremena u potpunosti ispunile svoja očekivanja. Doista, demonstracija vojne misije za oduzimanje srbijanskog general je uzoran za žanrove. Zalyhvitskaya potjera na spremnicima, praćeno teškim uništenjima i spektakularnim eksplozijama, može iznenaditi sve. Kada je razvoj radnje smiruje, gleda predviđa sljedeće najmanje poletan masakra u kojem je pet od ključnih likova, na čelu s znakova Stapleton (serije „Blind Zone”, „Odmazda”) će se širiti okolo sve dijelove. Međutim, recenzije filma „turretless” upozoravaju da je direktor „Into the Storm” u projektu, koji je proveo najveći dio proračuna za početne epizode, a onda se naglo mijenja taktiku. Kao rezultat toga, ravnoteža pripovijesti nije savršeno potvrđena. Nakon prvih minuta vremena, slika se podudara s avanturističkim filmovima o pljački. Većina priča junaka priprema se za misiju, a autori zamjenjuju akcijske scene s inteligencijom, razgovorima, izračunima.

ludi glumci

Priča o prijateljstvu

Vrhunac vrpce je porast zlatnih rešetki. Rutinske operacije razrjeđuju srbijansku vojsku, koja se kreću duž površine jezera i bacaju granate u vodu. Oni eksplodiraju, naravno, lijepo, ali ne uzrokuju značajne štete, samo povećavajući stupanj drame. Kada se pojavljuje američka jedinica, akcija odmah završava, priča se nastavlja epilogom koji objašnjava sudbinu otkrivenih blaga.

Srećom, u radu Stephena Quajla postoje aspekti koji, prema mišljenju filmskih stručnjaka, mogu pružiti užitak gledatelja. Ovo je prekrasna priča o muškom prijateljstvu, ne bez blage prijateljske podnake i skladnog rada tima. Osim toga, film ima puno impresivnih snimaka podvodnih snimaka, što je već vrijedno u sebi.

Ansambl glumaca

Iako srce priče slike o američkoj vojsci, glumi osvijetljena samo dva izvođača iz SAD-a - JK Simmons ( „La La Land”, „opsesija”, „Spider-Man”) i Joshua Henry .. Ostali glumci u "Bezbashennyu" predstavljaju međunarodni ansambl. Pravi ukras filma bio je bivši model - nizozemski Sylvia Hooks, koji je igrao ulogu konobarice Laure. Glumica izgleda puta spektakularnija nego na slici antagonista "Runner na Blade 2049". Prekrasan profesionalni njemački glumac Clemens Schick, metodički ispunjavajući zlobu svog junaka, nije izgubljen u sjeni više poznatih filmskih zvijezda. Eugene Bremner ("Na iglu", "Wonder Woman") stvorila je neujednačenu sliku pucača i pilota.