"Borite se u bloku 99". Recenzije za najokrutniji film 2017. godine

Film S. Craig Zahlera, snimljen 2017. godine, pripada kategoriji koja je konvencionalno označena "prošlosti naplati", neće se pojaviti u domaćem kazalištu, ali definitivno zaslužuje pozornost. Predstava premijera projekta održana je na Venecijanskom filmskom festivalu, bez ostvarivanja širokog iznajmljivanja, puštena u digitalni format video-on-demand. U ovom slučaju, "Brawl in Block 99" (Brawl in Block Block 99) ima indikativnu za kazneno djelo akcijska ocjena filma

IMDb: 7,20 i mnogo izuzetno pohvalnih recenzija.

boriti se u blok 99 recenzije

Kratak opis intriga povijesti

Recenzije filma "Borba u bloku 99raquo-, snimljena na parceli autora scenarija i redatelja S. Craig Zahlera, opisuju ga kao jednostavnu, a razvoj događaja - očigledan. Recenzenti tvrde da se čini da je priča o "beshku" sredinom 70-ih godina postavila producentica na jednoj od polica prašine holivudskog arhiva. Središnji lik trake je bivši boksač s nepokolebljivim principima, prisiljen da se bavi kaznenim predmetima kako bi zaradio novac za ženu i budućnost. Ali, kao i obično, zamjenjuje se, a heroj se nalazi na mjestima lišavanja slobode. U zatvoru, čuvari, nestašni susjedi i mafijaška struktura čekaju čovjeka s kojim će biti prisiljen razriješiti golim rukama.

Neki autori u pregledu na „svađa u 99raquo- bloku pokazuju sličnost skripte s” zatvor „(1989.) i” Iskupljenje u Shawshanku „ali ne zaboravite da je S. Craig - Direktor” kost Tomahawk”, to znači da će film biti obilje krvi.

borba u blok 99 recenzije filma

Ponosni samotni zatvorenik

Ponekad talentirani glumci pojavljuju u izvanrednim projektima u neuobičajenoj ulozi. Vince Vaughn, tradicionalno pretvoriti u brutalnim louts u smiješne komedije poput „raspada”, „Otac-dobar momak” i „Wedding Crashers”, u filmu Zalera uništava stereotipa. Međutim, trebali bismo se sjetiti umjetnika na slici Norman Bates od "Psycho" Gus Van Poslano, iako njegovo glumačko djelovanje nije cijenjeno, jer je slika zapamćena kao besmislen remake klasika. Ali sada recenzije o "borbi u bloku 99" - zove se utjelovljenje slike nekad legendarnog boksača, prisiljen nositi opojne supstance krhotom žrtve raka, briljantne. Vinceov junak je okrutan i tvrdoglav. Neki su stručnjaci izjavili da izvođač glavne uloge privlači cijeli film. Ne može se naći najbolja hvala glumcu.

Usput, u jednoj epizodi, Vince Vaughn, uronjen u sliku s glavom, ponudio je razbiti automobil bez pomoći kradljivaca, golim rukama. Tehničari su morali žurno kuhati lažno staklo i oslabiti pričvrščivače kako bi spriječili glumca da se povrijedi.

boriti se u blok 99 glumaca

Zatvorenik u duhu grindhouse 70-ih

Međutim, već od prvih minuta od trenutka izbijanja nasilja ne može očekivati. Traka „svađa u bloku 99” mišljenja filmskih kritičara slučajno u usporedbi s „Tomahawk”, autor razvija priču polako, zatvoren protagonista pad do kraja prvog sata na slici, a vrhunac borbi, gotovo genocid, čiji je domaćin Thomas zaštitu i zatvorenika održan u finalu , No, o pogrešno provedenom vremenu to nije i ne može ići. Viskozna, ljepljiva povijest, bogat dugo dugo traje i naizgled nevažne epizode, priprema gledatelju do vrhunca, punjenje atmosferu eksplozivne smjese. Usmjerene brave ako promatrač u komori sa središnjeg lika, čime se smanjuje prostor zaslona, ​​isključivanje boje, svjetlo, kao da ostane bez napajanja, bol ne opustiti, i umor akumulira.

Iako rezultat je lako predvidjeti točno (visoku cijenu, ali neprijatelj će biti kažnjeni i poraženi), u skladu s čovjekovim uvjerenjima i zakonima kaznenog svijeta, održat će biti slomljena udovi, puno krvi, oštećenim lubanje i slomljena čeljust. Kao gledatelja označavanje, stavljanje reference na „svađa u bloku 99”, sve akcijske scene postavljene na primjeran, dobro ravnotežu između realizma i spektakularno.

Također u filmu dolazi dramatičan konačni razgovor sa svojom ženom, nekoliko sarkastičnih primjedbi i posljednji snimak, ne ostavljajući šanse za nastavak.

boriti se u bloku 99 tučnjava u staničnom bloku 99

Brutalni film

Ali pravi muškarac mora završiti - bez melodramatičnih i dodirujućih govora. S. Craig Zaler napravio film koji je ne samo zanimljiv u pogledu, ali i kao način da se sjetiti standard „prljavog užitka” zadovoljstvo krvavih scena, koje u normalnim film na svaki način nastoje izbjeći. Za sve ovdje, besprijekoran dijalog, grandiozan drugi plan (u "Fight in Block 99" glumaca Don Johnson i Udo Cyr, među ostalima), skladan ritam, rezanje u sjećanje na dizajn zvuka. No, kako autorova etika zahtijeva dodavanje - spektakl nije za bolesnika.