Recenzije filma `Vault `. Nerealizirani potencijal

Obećavajući Hollywood kinoremeslennik Dan Bush, počinju raditi na novom projektu, obećao da će skladno kombinirati dva najviše besmrtan žanr, panika gledatelja drhtati, iznenađujuće neočekivano konačni preokret. Film „The Vault” (2017) Ispostavilo se da najbolje od intrigantnog horor triler s ocjenom IMDb: 4,70, što je, prema presudi kritičara, značajan događaj u okviru žanra nije.

Industrija filma trebala bi biti ekonomična

Dan Bush nije slučajnost znan majstor svih obrta, zbog svoje svestranosti nije obilje urođeni talent, a trgovačkih razmatranja i gospodarstva u proizvodnji filmova. U svom novom poslu, on služi kao redatelj, koautor scenarija i urednik. Proračun trake je 5 000 000 $ Je li dovoljno za proizvodnju standardnog holivudskog trilera, ako ne sudjeluju u radu filmske zvijezde u prvom planu, a ne posebno revan s demonstracijom nadnaravnih entiteta.

Kao što je navedeno u mišljenja o „Storage” film, film objavljen od strane stručnjaka, Bush, izjednačavanje vlastitog iskustva, je sljedeći projekt bez puno rasipanja. Direktor je pozvao jednog izvođača s poznatim imenom - James Franco, glumac, uz promjenjivi uspjeh svijetli na slikama iz art-house u mainstream.

pohraniti recenzije filma

Parcela se okreće

Pripovijest počinje staromodna trake duge otvaranja kredite kako bi gledateljima naštimati gledati suvremenu povijest, sa svojim korijenima u prošlom stoljeću. Procjena sliku u pregledu, kritike na „Storage” Film sugerira da je direktor, stranka izdavanja početne naznake, onda igra badsome, iako izgrađen na predlošcima, učinkovitost pljačke banke. U središtu priče su dvije mlade sestre - Wee i Lea (Taryn Manning i Francesca Eastwood) - uz potporu suradnika početak provedbe plana smion pljačke banke. Nakon što je čuvarima učinio bezazlen, kriminalci otvaraju banku i otkrivaju neznatnu količinu novca. Odjednom jedan od policajaca (James Franco), rekao Raiders podruma trezoru gdje skriveno nekoliko milijuna dolara. Razbojnici, koji dolaze dolje, doista otkrivaju skladište koje u svom utrobi ne samo novčanice.

Analizirajući strukturu slike, kritičari u kritikama filma "Vault" izražavaju žaljenje zbog nepravilne pozornosti redatelja heroju Clifton Collins Jr. Detektiv se u većoj mjeri približava pozadini, iako bi mogao postati značajan lik.

spremišni film 2017

Znatiželjan učinak

Stvoritelji užasa tradicionalno prakticiraju suradnju s manje poznatim glumcima. To je učinjeno kako bi se osiguralo da publika ne percipira svoje likove kao kinogeroev, vidio ih kao obične ljude. Trileru kriminala, s druge strane, pozvao je zvijezda prve veličine, tako da je publika suosjećao i empathized heroja. Dan Bush izabrao je drugi način i nije izgubio. Glumci "Vault" odabrani su vrlo uspješno. Karizme i izgled Manninga i Eastwooda, u kombinaciji s likom i načinom ponašanja svojih likova, čine zanimljiv učinak. S jedne strane izgleda vrlo znatiželjan to znati što je kraj njihove avanture, a drugi - svaki ishod (smrt ili oporavak) percipira kao valjan i opravdan. To je definitivno plus za zabavu kino, koje je, prema mišljenja, film „Skladište”. Traka se uplašuje, ali ne uranja javnost u depresivno stanje zbog iznenadne smrti karaktera koji vam se sviđa.

glumci časopisa

Čekali su dugo vremena, ali nisu vidjeli nikakvo dobro

Treba napomenuti da je direktor Čini se da je jako žao ubiti svoje heroje, nemilosrdni talaca, također, nije originalan, pa je već u sredini priče počinje padati iskreno. Nije moguće doći maksimalni napon, filmaši neučinkovito rasipanje najviše dobivenih trikove. I potreba da se zadrži u sjeni temeljnog lika negira njezinu važnost. Situacija je pogoršana dijalogom.

Kao rezultat toga, Bush je užas okrenuo na red iznad većine suvremenih žanrova slikama, koje su uklonjene u serijama, a ne uvijek dođe na svoje filmove. No, film očajnički nema hrabrih slikovitih poteza, sposobnih za hvatanje gledatelja, koji se pamti. Traka izgleda nemoćni u onim epizodama u kojima priča se prekida navodno smislene demonstraciju praznim hodnicima ili duge dijalozima likova o tome zašto su se bojali ići na WC. Sama priroda zla, čekao u podrumu, izazvao puno pitanja, odgovori na koje nisu dati tvorcima, čak u završnom koraku.