Atferična nijansa: recenzije, prednosti i nedostaci

Suvremeni automobil za dobru kružnu vidljivost ima prilično velike prozore duž čitavog perimetra kabine. Kroz njih, naravno, sve je vrlo jasno vidljivo. Ali s istom lakoćom ulazi sunčeva svjetlost. Često to ne samo da sja, već također zagrijava.

Što je staklo toniranje

Često, bježeći od sjajnih i vrućih zraka, vlasnici automobila zaklanjaju prozore svojih automobila. Gotovo uvijek, ovo tamnjenje smanjuje postotak prodiranja svjetlosti. Ipak, toplinsko zračenje nastavlja ulaziti u unutrašnjost i zagrijati ga. toniranje antropoloških pregledaToniranje stakla automobila obavlja se posebnim premazom na samom staklu (nekoj vrsti boje koja smanjuje prozirnost) ili lijepljenjem posebnog filma na površini. Prva metoda se koristi u proizvodnji proizvoda i provodi se tvorničkom metodom. Druga metoda je moguća za novozaposlene ako se promatra tehnologija i slijed djelovanja.

Toniranje funkcija

Staklo za nijansiranje smanjuje njegovu transparentnost za različite vrste sunčevog zračenja. Najjednostavniji film odgaja samo vidljivu svjetlost, tamniju, dakle, unutrašnjost. Ali od grijanja na vrućem danu, to ne sprema. Često, nakon dugog vremena parkiranja u kabini doseže 50 stupnjeva. Nemojte dodirivati ​​upravljač i sjedala. Dakle, klasična boja samo potamni salon. Prednosti ovog filma su da na taj način možete sakriti sadržaj kabine i putnika od znatiželjnih očiju. Nedostatak je što je GOST jasno odredio transparentnost (prijenos svjetlosti)

Značajke atermikalnog filma

Kako bi se smanjila količina topline koja ulazi u unutrašnjost, naziva se atrijsko nijansiranje. Recenzije o tome samo su pozitivne. Takav film, ovisno o tipu, može držati do 50% toplinskog zračenja i gotovo potpuno cijeli ultraljubičasti spektar koji je štetan za oči.

athermal toniranje recenzije

Istovremeno, slabo tamne interijer, gotovo potpuno prozirno. Posebno popularan atometno nijansiranje vjetrobransko staklo. Recenzije kažu da je, kao najveća stakla u automobilu, uvelike utječe na zagrijavanje prednje ploče i zrak u kabini. Dakle, s ovim filmom, ne morate postaviti zrcalni zaštitni zastor ispod frontalnog. Karakteristično obilježje atometrijskog nijansiranja je svijetlo zelenkasto ili plavokoso staklo. Ne utječe na normalnu percepciju svjetlosti.

Prednosti i nedostaci

Zaštita unutrašnjosti automobila od zagrijavanja sunčevim zrakama - to je kvaliteta atterijskog nijansiranja. Recenzije kažu da smanjenje grijanja rezultira manje i manje čestim aktiviranjem klima uređaja, što povećava život i u konačnici štedi gorivo. Takvo nijansiranje odgađa samo određenu vrstu sunčevog zračenja, a preostalo je apsolutno propusno za sve druge vrste: radio valove i drugo. Još jedna prednost atermikalnog filma je da se u slučaju nesreće staklo ne razbije u male komadiće i ne ozlijedi putnike i vozača.

toniranje s athermal film recenzije

Do danas, vrlo je popularan za nijansiranje s antermalnim filmom. Recenzije kažu da takav kvalitetan premaz neće izgorjeti i neće izgubiti svojstva dugo vremena. Slikarstvo je athermal, prema pregledima, osobito korisno kod automobila s unutrašnjosti kože, jer je ovaj materijal često sklon pukotina zbog visokih temperatura. U slučaju tekstilne obloge, učinak će također biti vidljiv golim okom - smanjit će se izgorjeti ili izblijedjeti presvlake sjedala.

Što se tiče nedostataka, glavni nedostatak je cijena na kojoj se proda atometna boja. Recenzije kažu da je dvostruko skuplje nego redoviti film. Cijena varira od 1,5 do 3 tisuće rubalja po staklu. Trošak toniranja u krugu može biti oko 10 tisuća rubalja. Naravno, ovo nije jeftino, ali rezultat je vrlo opipljiv i općenito pozitivan. Postoji još jedna nijansa - prijenos svjetlosti takvih naočala. Različite vrste filmova možda nisu u skladu s GOST-om i stoga su zabranjene za upotrebu. Stoga, prilikom odabira, morate biti pažljivi i paziti na tehničke karakteristike.

Je li moguće koristiti atrijsko nijansiranje

U našoj zemlji (i inozemstvu) postoje prilično strogi zahtjevi za prijenos svjetla automobilskog stakla. Suvremeni standardi kažu da prednja strana i vjetrobranska stakla moraju proći najmanje 70% svjetla. Ima li ta stopa athermal toniranje? Recenzije prometne policije kažu da ova vrsta filma zadovoljava standarde prijenosa svjetlosti, pa čak i margine.

athermal toniranje recenzije na gai

No, treba imati na umu da svako staklo nije 100% prozirno, pa bi ovaj toniranje trebao biti bezbojan. Automobilsko staklo, staro s vremenom, prekriveno je manjim ogrebotinama koje razgrađuju prozirnost. Stoga je najbolje nanositi athermal boju na nove strojeve.

struktura

Što izgleda athermal toniranje? Recenzije kažu da je staklo s njom gotovo potpuno prozirno, osim što je vrlo svijetlo i ima zelenkasto ili plavo boja. Ovo nijansiranje ima u svom sastavu posebnu prevlaku koja se sastoji od tankog grafitnog sloja. Također odgađa većinu infracrvenog i ultraljubičastog zračenja. Što je još dobro athermal toniranje? Recenzije kažu da zahvaljujući ovom premazu staklo dobiva snažnu reflektivnost. Također, kada je automobil na suncu u kabini, to će biti samo toplo, a ne vruće. U tom slučaju, sami prozori na dodir će biti vrući. Ovo je rad atermalno ostakljenja.

Vrste atermikalnog filma

U slučaju sive boje, proizvedene su nekoliko njegovih sorti:

• ATR - jednostavan neutralni film bez nijanse boje, koji se najčešće koristi.
  • LA - ima plavičastu boju s naglašenijim učinkom toniranja (izravnavanje nijansi).
  • "Kameleon" - film koji samostalno mijenja svoj prijenos svjetlosti, ovisno o razini osvjetljenja.

Atermalna obojenost vjetrobranskog stakla

Kako se prijaviti vlastitim rukama?

Također je moguće i auto-tinting auto film. Recenzije ovog rada kažu da nije previše teško. Učinak prvenstveno ovisi o kvaliteti izvornog materijala. Za lijepljenje poželjno je koristiti kvalitetni film od 3M, CPFilms ili LLumar. Prodaje se u različitim mjeračima i širini role. Prije toga, potrebno je procijeniti koliko je film potreban, i uzeti s malom marginom.

Posebna se pozornost treba posvetiti prostoriji u kojoj će se rad izvršiti. Mora biti nužno čista i prašnjava. Na otvorenom je takav rad izuzetno nepoželjan jer prašina može ući u film.

Postupak lijepljenja uključuje sljedeće korake:

• Nakon pričvršćivanja potrebna traka se presijeca na veličinu stakla s dozvolom do 10 cm.
  • Sam se film postavlja na vanjsku stranu stakla i zagrijava sušilom za kosu tako da se omekša.
  • S nožem za pisanje, film je izrezan uz konturu stakla.
  • Pred-opran staklo iznutra se obrađuje s raspršivanjem otopinom sapuna kako bi se olakšalo kretanje filma nakon nanošenja.athermal toniranje recenzije na gai
  • Supstrat je uklonjen iz materijala i tretiran otopinom sapuna na obje strane.
  • Film se nanosi s unutrašnje strane stakla i zaglavi gumenom lopaticom od središta do rubova. Ovaj rad se bolje obavlja s pomoćnikom, osobito kada zalijepite frontalni. Tako se uklanjaju višak otopine i mjehurići zraka. Budući da postoji rješenje između filma i stakla, može se lako presušiti prije sušenja, pravilno postavljenim.
  • Nakon što se svi mjehurići zraka uklone, film se može ponovno zagrijati od strane sušilice prije nego što se osuši.

Većina vlasnika automobila pohvaljuje takvo poboljšanje automobila kao nijansiranje naočala s antermalnim filmom. Recenzije kažu da je salon zaista manje zagrijan. Manje je potrebno uključiti klima uređaj. Osim toga, pri nijansiranju antropoloških pregleda rečeno je da je lakše pronaći mjesto za dugoročno parkiranje - nemojte tražiti hlad u sunčanom i vrućem vremenu.

Atermalna osvježavanja gostiju

Naravno, ovo zadovoljstvo nije jeftino. No, to je vrlo učinkovito i uz stalnu i aktivnu vožnju može vratiti sami sebe. Dakle, saznali smo što je athermal tinting vlasnika recenzije, i što su njegove značajke.