Chevrolet Taho - vlasnik recenzije i pregled novog modela SUV-ova 2014. godine

Prošle je jeseni američka tvrtka General Motors predstavila nekoliko novih velikih terenskih vozila, između njih GMC Yukon, njezina modifikacija XL, kao i Chevrolet Tahoe i Suburban. Prilikom predstavljanja predstavnik proizvođača primijetio je da je cijeli raspon modela SUV-a dobio drugačiji dizajn interijera, moderniji dizajn i novu liniju pogonskih jedinica. Ovaj članak želimo posvetiti pregledu Chevrolet Tahoe modela.chevrolet taho vlasnici recenzije

Novi Chevrolet Tahoe 2014 - pregled fotografija i dizajna

Četvrta generacija off-road automobila ima jasno stečene europske značajke. Bivša američka agresivnost i impresivnost postala su mnogo manje. Međutim, novina nije izgubila velike dimenzije. To su sveukupne dimenzije tijela koje čine Chevrolet Tahoe American na zastrašujući i ozbiljan način. Oblik automobila radikalno je redizajniran. Raspored i dizajn prednjih svjetala, svjetla za maglu, prednja i stražnja stražnji odbojnik i još mnogo toga. Posebna pažnja zaslužuje novi krom hladnjak hladnjaka, koji postupno prelazi na dva svjetla glavne svjetlosti. Usput, činjenica da je nova "Chevrolet Tahoe" (recenzije vlasnika treće generacije off-road vozila, također, zabilježite ovu činjenicu) 4 identična svjetla i isti broj postavljenih signala zaokreta. To nisu čuda stvorena uz pomoć "Photoshop", već stvarnost. Dakle, proizvođač je vjerojatno odlučio privući pažnju kupaca, dodajući pojedinačna svojstva off-road vozila. No, hoće li to funkcionirati, hoće li pobijediti rekorde prodaje ili ne, saznat ćemo vrlo brzo. U međuvremenu, pažljivo razmotrimo salon nove Chevrolet Tahoe.

Recenzije vlasnika o unutrašnjosti salona

Vozači su uvijek zabilježili prisutnost Chevrolet Tahoe veliki i prostrani salon. Ove godine, američki proizvođač nije odstupio od tradicije. Novi model ima prostraniji interijer, uređen prema modernim trendovima interijera. Chevrolet tacho s vožnjomModel je dodatno opremljen elektronikom. Među inovacijama valja istaknuti novi upravljač, veliki 8-inčni zaslon tekućeg kristala na vozilu i nadograditi ploča uređaja. Međutim, nije jasno da je logika rasporeda instrumentnih vaga na ploči ploče. Prije toga, štit "Chevrolet Tahoe" nije bio preopterećen različitim strelicama. Na novoj ploči ima čak 8! Nije poznato zašto je bilo potrebno modernizirati toliko, pogotovo budući da se u blizini nalazi veliki multifunkcionalni ugrađeni računalni uređaj, a drugi elektronički zaslon nalazi se na središnjem mjestu brzinomjerom i tahometrom. Čini se da opremanjem novom ploča uređaja, proizvođači su očito previše prodali.

"Chevrolet Tahoe" - recenzije vlasnika o tehničkim karakteristikama

Ispod nape nove novosti novi benzinski motor s osam cilindara s kapacitetom od 355 konjskih snaga, s radnim volumenom od 5,3 litara. Prije toga, Chevrolet Tahoe nije bio "slab". Međutim, motor novog modela dobio je dodatnih 35 konjskih snaga (prošlogodišnji model opremljen je jedinicom od 320 jedinica).nova chevrolet tahoe 2014 fotografija

"Chevrolet Tahoe" - recenzije vlasnika o cijeni

Nažalost, cijena automobila iznosi 2 milijuna 285 tisuća rubalja, još uvijek neće biti dostupna za obične Ruse. Međutim, ako imate najmanje milijun rubalja na sekundarnom tržištu, možete kupiti potpuno normalan SUV Chevrolet Tahoe sa rasponom od 100 do 110 tisuća kilometara u dobi od 5-6 godina.