"Becherovka": recenzije o alkoholnom piću

Ovaj članak govori o pregledima onih koji su imali vremena kušati ili čak voljeti poznatu liker "Becherovka". Recenzije poput mišljenja i ocjene proizvoda vrlo su važne, ali svatko ima svoje sklonosti. Kao što znate, dobar odgovor je oglašavanje, a loš je gubitak reputacije. No, u oba slučaja dobivate informacije o ovom proizvodu. No, naš čitatelj će također biti zainteresiran za učenje povijesti proizvoda, značajke proizvodnje, vrste likera i njihovih ljekovitih svojstava.

Povijest podrijetla pića

Tekućina "Becherovka" - kakav je to piće? Recenzije vam govore o čarobnim svojstvima ovog pića. U nekim pregledima, potrošači navode da ovaj proizvod služi kao sredstvo za ozbiljnost u želucu. Za svaku osobu, na primjer, nakon novogodišnjih blagdana, čudno je osjećati nelagodu u želucu. I riješiti takve probleme u kući je pohranjen biljni napitak "Becherovka", koji je stvorio jedan češki farmaceuta. Prema pregledima, miris je biljni, iako se nazire alkohol, jer je piće snažno - 38 stupnjeva.

Dakle, malo povijesti - U dalekoj 1805., nakon dugog razdvajanja, susrela su se dva drugova. A bili su profesionalci farmaceuta. Tako počinje priča o alkoholu Becherovka. Josef Beker i njegov prijatelj Frobrig miješanjem različitih bilja i ulja na bazi alkohola pokusa dobio taj predivan napitak koji se sada zove „Becherovka”. U početku je liker nazvan "Johann Becher". Godine 1841. otac prolazi slučajem rukama sina Yogan Becher, čiji je nasljednik bio sin Gustav. Godine 1890. Gustav Becher u čast svoga oca registrira brand likera pod njegovim imenom. Godine 1945, nakon oslobođenja Čehoslovačke od njemačke okupacije Becher obitelj je izbačeno iz zemlje kao dio nacionalizacije tvrtke. Tvrtka je nacionalizirana, a piće je preimenovano u "Becherovku".

Značajke proizvodnje i korištenja "Becherovke"

Prva značajka pripreme tekućine je uporaba pitke vode iz Karlovy Vary izvora. Mješoviti su više od dvadeset vrsta trava, smješteni u vrećice prirodnih vlakana i uronjeni u jedan tjedan ulijevati u etilni alkohol. Zatim se dobiveni ekstrakt prebaci u hrastove bačve i pomiješa s vodom i šećerom, inzistirajući na dva do tri mjeseca. Bilje se koriste u preciznim, izmjerenim razmjerima. Sastav tekućine također uključuje takve sastojke: cimet, anis, narančasti koru, češnja, kardamon, paprika.

Koristite "Becherovka" preporučenu u malim količinama od 50 mililitara na temperaturi od 5-7 stupnjeva topline. Ako pijete alkohol nije hladno, onda, naravno, aroma se širi, ali piće postaje oštrije. Popijte liker komadom naranče, pospite cimetom. Ostale vrste zalogaja kategorizirano nisu priznate. Ova vrsta upotrebe smatra se klasičnim.

Navedite druge načine korištenja likera. Pijte liker u jednom gutljaju i operite čašicom laganog piva. Ova metoda posebno je ukorijenjena u Slovačkoj, ali zbog propadanja tvrđave može dovesti do brzog i teškog opijanja.

Također, liker se može konzumirati s pićima kao što su sok. Idealno za ribizle, višnje i sokove od jabuka. Proporcije se promatraju na temelju osobnih preferencija. Pomiješajte tekućinu s čajem i kavom. Ovdje se osjećate ugodno biljni utrošak, štoviše, pružate sebi povećanje razine imuniteta, potičete probavni sustav i opći ton tijela.

S obzirom na gore navedeno, u pregledu „Becherovka” možete pročitati da je u korištenju ovog likera s kave, čaja i soka, a posebno donosi veliko zadovoljstvo. Otkrit ćete ovo piće opet!

Terapeutska svojstva pića

U početku, biljni liker smatra se stimulansom za probavni sustav, povećanim apetitom, to jest bio je aperitiv, potaknuo oslobađanje želučanog soka i potom opustio mišiće gastrointestinalnog trakta.

Vrste tekućine "Becherovka"

Do danas ćemo razlikovati pet vrsta "Becherovka". Prvi - "Becherovka original", sastav je nepromijenjen od 1807., tvrđava iznosi 38%. Odvojimo sastojke poput votke, anisa, narančine kore, cimeta. Naglasak je stavljen na mišljenja turista posjetilo je Češka, koja se dodjeljuje „Becherovka Original”, zaista je vrlo jaka, okus podsjeća na naše votke. Recenzije „Becherovka” naglašavaju sličnosti s našim tradicionalnim pićem, koji na svoj način je kruh vino. Povezuju ih zajednica, zatvorena u posebnu mekoću koja nije destilirana, već filtrirana voda za proizvodnju oba proizvoda.

Beherovka Lemond nije manje popularna. Pregledi o ovoj vrsti tekućine mogu se naći prilično često. Citrusi se dodaju u "lemonku", snaga je znatno niža od onog "Becherovka original" i iznosi 20%. Više popularan među prekrasnom polovicu čovječanstva, koji bilježi originalnost okusa ove vrste likera. Jako je pijan, ostavlja ugodan okus. Općenito, razveseljavaju se. Također, potrošači napominju da u procesu konzumacije "Becherovka Lemond" svjež, lagano spaljivan okus citrusa daje mentol. Također, prema ocjenama, limun "Becherovka" može biti prekrasan dar za prijatelje.

Treći tip tekućine je Becherovka Cordial, cvijet vapna je dodan ovom likeru sa snagom od 35%.

Četvrta vrsta tekućine je Becherovka KV 14. Ovo je klasični liker s 40% snage. Vrlo čvrst, uz dodatak crnog vina. Aroma i okus neće vas ostaviti ravnodušnima, to je liker koji čini da osjećate cijelu nezaboravnu aromu, osobito ako ga kušate toplo.

Konačno, novina tvornice Becher, proizvedena u ožujku 2014., jest Becherovka. Leda i vatre ", snaga likera iznosi 30%. Potrošači su stvarno voljeli novu vrstu likera "Becherovka". Leda i vatre ", čiji se okus naknadno mijenja i ostavlja miris pikantnog papra. Vrlo neobično, prema kupcima.

votka

Cocktail Recepti

Recenzije o likerima "Becherovka" su raznolike, zanimljive, jer potrošač uvijek iskreno izražava svoje mišljenje. Kao i mnoga alkoholna pića, to uzrokuje opijenost, preliminarno podiže raspoloženje, osim "Becherovke" iz onih pića koja čine život radosnijim, ali glavna stvar je da se ne uključe. Ipak, trebao bi biti isključivo za čišćenje tijela, piće djeluje nježno i nježno, glava ne ozlijedi ujutro.

Na vašu pozornost predstavit ćemo recepte koktela, koji u svom sastavu sadrže "Becherovku". Ovdje su najpopularniji među njima:

1. Prvi sloj je Becherovka, 50 mililitara, drugi sloj je liker trostruka sek. Prije hranjenja gornji se sloj zapali. Izgleda vrlo impresivno.
  2. Vrlo jednostavan koktel. Mix Becherovka (40 ml) s 150 ml Coca-Cole. Možete ukrasti s kriškom limuna.
  3. Ribice soka (150 ml), pomiješajte s 40 ml Becherovke i 50 ml tonike, dodajte nekoliko kockica leda i ukrasite listom od metvice.
  4. U tresilici, nasilno mućkanje, naš alkohol i sok od grejpa ometaju se u jednakim omjerima. Ukrasite s koktelom trešnje.
  5. U čašu s ledom, dodajte 40 ml Becherovke, 10 ml soka od naranče i 15 ml grenadina, ne miješajte. Staklo je prije posluživanja ukrašeno jagodama.

Kušanje ili dobrodošlicu u ulicu Masaryk

Tu je i muzej "Becherovka". Prema pregledima turista, izlet je zanimljiv, tijekom kojeg se odvija degustacija proizvoda. Povijest podrijetla tekućine impresivna je za mnoge. Do danas je popularan brand, popularan, široko poznat, s ogromnom količinom pozitivnih povratnih informacija. O "Becherovki" kažu sa zadovoljstvom. Mnogi preporučuju da piju hladno, neki potrošači u svojim pregledima naglašavaju svoju sličnost s lijekom, ali s laganim biljem. No, općenito, recenzije ostaju pozitivne. Dizajn darova ovog proizvoda privlači pozornost turista.

Zašto bismo se iznenadili?

Cijena tinktura u Češkoj varira u malom opsegu, na primjer, cijena će biti ugodno iznenađeni Prague Airport, gdje možete kupiti 0,5 litara na 140 CZK Karlovy Vary „Becherovka”. Naši čitatelji recenzije, naravno, utječu na cijenu ovog proizvoda. Dakle, prema našim putnicima, u Karlovy Vary cijene u supermarketima za piće "Becherovka" unutar 170-180 kruna po 0,5 litara tekućine. U Rusiji, cijena za "Becherovka" za 0,5 litara je oko 750 rubalja, a za 1 litre - nešto više od tisuću.

Takva različita mišljenja!

O "Becherovkoj" recenzije ponekad su dvosmislene, mnogi uspoređuju tekućinu s mješavinom. Razlika između likera i klasičnih biljnih infuzija je prisutnost šećera, tako da je sadržaj kalorija likera 248 kcal na 100 grama. Da, ponekad smo suočeni s različitim pogledima na alkoholna pića u cjelini, ali treba imati na umu da je izvorno liker je nastao kao lijek, kao tonik, dišnog i probavnog agent. I tek tada je tako voljena tinktura postala alkoholno piće. Recenzije o okusu "Becherovke" u prevladavajućem broju su pozitivne.

Ali sjetite se, dragi ljudi, da pretjerana konzumacija alkoholnih pića šteti vašem zdravlju!

Karlovy Vary

Zaključak. Rezultat