Što je liker `Carolans`? Likeri Carolans: recenzije

U ovom članku ćemo temeljito razmotriti kremasti likor Carolans. Puno ime pića je Carolans Irish Crime. Već na ovom jednom nazivu se može pretpostaviti da su proizvoñači alkoholnih pića uzeo svoje glave da bi se natječu s poznatim "Baileyz". Jesu li uspjeli u tome? "Baileys" s irskom vrhom dugo su poznati našem potrošaču kako u klasičnoj inačici, tako iu raznim okusima. Ali Carolans je liker koji se nedavno pojavio na ruskom tržištu alkohola. Što je on i što se razlikuje od poznatog "Bailey"? Ovo ćemo opisati u nastavku. Također smo sažeti povratne informacije potrošača o piću i napravili cjenovni pregled.Carolans liker

Rođenje tekućine

Kontakt alkohola s mlijekom često je ispunjen iznenađenjem, a ne uvijek ugodnim. Osim toga, u svijetu postoji mnogo vrhnjeg likera. Da bi se mjesto pod suncem (ili bolje, na policama elitnih birokrata), kreatori Carolans morali su naporno raditi i izraditi svoj proizvod doista izvanrednim. Prva bočica likera pojavila se 1979. godine. Svjetlo piće vidjelo se u irskom gradu Klonmel. Izdavanjem je prethodila uspješna reklamna kampanja, koja je, međutim, izračunata za domaćeg potrošača. Činjenica je da je ime Torl O`Carolan poznat samo irskim, pa čak i obrazovanim. Prije dvije stotine godina ovaj slijepi harpist putovao je na ceste zemlje. U komercijalnom je rečeno da je "Carolans" - piće lagano i mekano, poput melodije nacionalnog glazbenika. ovo marketing potez, izračunato na patriotizam irskih, radio. No okus pića ispunio je obećanja o oglašavanju. Postupno, liker "Carolans Airish Krim" osvojio je dobar naziv i popularnost. U dvije tisuće devet, osvojio je zlatnu medalju u „Ward Duhovi Kompetishn” natjecanju u San Franciscu. Sada se piće izvozi u više od osamdeset zemalja. Vrlo je popularan u Sjedinjenim Državama i Zapadnoj Europi.Cijene likera

Sastav "Carolans"

Likeri, kako proizvođač uvjerava, sadrže ne samo neimenovani alkohol. "Caronance Irish Crim" također je poznat po činjenici da se temelji na irskom viski "Tullamore Dew" (Tullamore Dew). Mnogi kremasti likeri imaju izraženu notu meda. Ali ako se u većini pića koriste umjetni analozi, Carolans je prirodni pčelinji proizvod. I ne samo med, već poseban, heathy. I to se budi u ruskim udruženjima potrošača s poznatom baladom Roberta Lewisa Stevensona u prijevodu Samuel Marshaka. Pijavica koja je "slađa od meda i pijana od vina" sadrži još dva važnija sastojka. Ovo je izvrsna masna irska vrhnja i odabrani kakao, dajući liker čokolade okus. Imajte na umu da su svi sastojci u piću prirodni. Dakle, nažalost, liker se ne razlikuje od velikog roka trajanja. Ali točna formula pića i proporcija sastojaka čuva proizvođač pića - Konzervacija "Kampari Group" - u tajnosti.Tekućina Carolans Airish Crimson

Tehnologija proizvodnje likera

Kako oni proizvode poznate "Carolane"? Tekućina, prije nego što se stavi u bočicu, prolazi kroz nastajanje od četiri faze. Prvo, viski se razrijedi neutralnim alkoholom do željene snage. Uostalom, konačni proizvod ima samo sedamnaest stupnjeva. Krema se stabilizira u nehrđajućim posudama. Zatim se razrjeđuju vodom pri visokim temperaturama i obrane. Treća faza - krema za miješanje s viskijem - najodgovornija. Uostalom, ako su mliječne masti zgrušane kontaktom s alkoholima, cijela će se ženiti. Ako se tako uspješan, krema liker dodaje med, kakao i drugih srodnih sastojaka.Kremasti liker

Karakteristike pića

Proizvođač želio stvoriti svestran liker koji bi volio kao sofisticirane djevojke, kao i predstavnika jačeg spola. Možda je, dakle, piće manje od slatkoće "Bailey". No, kremasta konzistencija Carolans je ista. Tekućina ima ugodnu bež boje. Miriše glavnim sastojcima - vrhnja, meda, čokolade, viskija. Okus pića, kao što je navedeno u recenzijama, nevjerojatno je. Ako vam se sviđa irskog viskija i gustom kremom mirisne, onda ćete sigurno voljeti piće „Kerolans”. Recenzije također primjećuju da je u ovom piću mliječna nota zasićena nego u "Bailey". Ali slatkiši od karamela u piću su manje. Iako je sigurno i opipljiva. Alkohol se gotovo ne osjeća kada se konzumira, potrošači uvjeravaju. Proizvođač nije lažio: "Carolans" - liker je nježan, lagan, poput harper glazbe.

Kako piti i što da služi

Općenito je uobičajeno ponuditi likere gostima na probavnom traktu. No, umjerena slatkoća "Carolans" omogućuje vam da ga poslužite za aperitiv, neće biti jasan mauveton. Kremasta suština likera čini pravim saveznikom kave. Carolans će zamijeniti i šećer i vrhnje. Tekućina se obično poslužuje na sobnoj temperaturi. Ali u SAD-u i južnoj Europi također je uobičajeno piti s ledom. Likeri "Carolans Irish Krim" poslužuju se u staklenim ili kristalnim staklom. Ovo je u slučaju da upotrijebite njegov solo. U sastavu koktela poslužuje se u čašama s debelim dnom za snimke ili u širenju naočala na visokoj duljini. Za upotrebu s kavom, osigurana su visoka prozirna stakla s ručkom. Barmeni su već došli s puno koktela, koji uključuju ovaj liker. Među najpoznatijim - "Over Ice", koji je "Carolans" s kockicama leda. Popularni ženski koktel je "Natty Irish Woomen" ("Nut Irish"). Od kave pića se može nazvati "Carolans Espressotini". Tekućina se može poslužiti za jutarnje piće odvojeno, u kremanku, kao desert. Ali možete i s njim. Tada će se zvati "irska kava".

Recenzije likera karolana

Liquor Carolans: cijena

Piće je dostupno u različitim količinama. Polu-litarska boca je u pouzdanim alkoholnim trgovinama oko 850 rubalja. Cijena kapaciteta sedamsto mililitara povećava se na 1140 rubalja. Darovni set je vrlo popularan. U ovom lijepo dizajniranom kutku - dvije čaše s markom i bocu pića za sedam stotina mililitara. Postoji takvo zadovoljstvo 1200 rubalja. Najcjelovitija je mogućnost kupiti litru tekućine "Carolans". Cijena takve boce je (ovisno o trgovini) od 1300 do 1500 rubalja.