Reno Scenic, recenzije i značajke

Renault Scenic je kompakt sa pet vrata koji je 1996. godine proizvela francuska tvrtka Peugeot. Tijekom tog vremena proizvedene su tri generacije automobila, a najnovija inačica pojavila se 2009. godine. Promjene su utjecale na izgled, motor i konfiguraciju. Reno Scenic

sadržaj

3 proizvodi se s benzinom i dizelom volumena motora od 1,4 do 2 litre.

renault scenic specifikacijeZnačajke Renault Scenic

Stroj ima sljedeće dimenzije :. Dužina 456 cm, širine 184.5 cm, visine od 164,5 proizvođača cm instaliran bez praznog težine putnika i robe je 1420 kg. Maksimalni volumen prtljažnika ovog automobila doseže 645 kg. Volumen spremnika za gorivo iznosi 60 litara. Na 100 km uz ravnu praznu stazu automobil će potrošiti 5,8 litara goriva. Kad vozite na istoj udaljenosti duž prometnih gradskih cesta, potrošit će se 9,4 litara. Potrošnja na mješovitom ciklusu je 7,1 litara.

renault megane scenicReno Scenic. Recenzije:

Savršeno odgovara kao obiteljski automobil. Prostran prtljažnik omogućuje vam da lako nositi više vrećice s namirnicama nakon tjedne izlete u supermarketu, kolica, mala plovila, šator i piknik predmeta. Postoji nekoliko izbora za unutarnju transformaciju: stražnja sjedala su nominirani i nazad, dodaju odvojeno, imate mogućnost sjedalo u tablici transformacije, ukoliko postoji potreba za obavljanje kućanskih aparata, oni mogu biti u potpunosti uklonjena. Impresivne dimenzije kabine - druga prednost automobila Renault Scenic. Svjedočanstva ukazuju na to da pet odraslih osoba s visokim i širokim ramenima s prtljagom labavo se smještaju, a nitko se ne miješa u međusobno. Vozačevo sjedalo također ima dovoljno slobodnog prostora, vlasnik može slobodno sjediti i protezati noge.

reno scenic recenzijeAutomobil Renault Megane Scenic je prilično ekonomičan, međutim, potrošnja goriva u velikoj mjeri ovisi o načinu vožnje. Osim toga, kada se klima uređaj uključi, može se dodati još 1,5 litara za svaku 100 km ceste. Puno različitih kutije i kutije za rukavice: na podu, iza sjedala, na prednjoj strani. Ukupno ima oko 10 takvih džepova. Prostor je prilično pristojan - oko 17 cm s praznim automobilom. Kada je napunjen ili kada vozite na neravnim cestama, Renault može dodirnuti dno zemlje ili branik na rubovima. Lakoća kojom automobil počinje mraz, također se može računati među vrline Reno Scenic. Svjedočenja potvrđuju da se automobil zamrzava u mraz 25-30 stupnjeva ispod nule bez ikakvog automatskog grijanja. Automobil dobro održava cestu, iako može pružiti laganu peta na uglovima. Dobro rukovanje i vidljivost, prikladan i informativan kontrolna ploča Renault također pripada broju prednosti automobila Renault Scenic.

Recenzije bilježe da automobil ima niz nedostataka. Konkretno, prianjanje uzrokovano je mjenjačem s 4 stupnja prijenosa, u kojem se brzina mora prebaciti s napora, a sam uklapanje se odvija pomoću trzaja. Dizajn automobila dizajniran je za amaterske, vanjske automobile, osobito prve 2 serije, izgledaju masivne, nespretne i nespretne. Slaba kvaliteta plastike također se može pripisati manjkavosti automobila Renault Scenic. Recenzije ukazuju na to da mekana plastika u kabini periodično trese.