AZLK Muzej: fotografije i recenzije

Legendarni biljka AZLK

u Moskvi, na Volgogradskom Prospektu, otvorenom 1930. godine, zatvoren zbog bankrota. Njezin je teritorij zauzimao veliko područje, koje sada posjeduje mala poduzeća. Do pola stoljeća aktivnosti auto giganta, tvornica je odlučila izgraditi muzej AZLK.

Otvaranje za jubilej

Danas, ne samo radionice montaže postrojenja ne funkcioniraju, već su i prestale izložbene aktivnosti muzej AZLK. Od njega ostao je samo izvanredan arhitektonski oblik, same prostorije još nisu primijenjene. Muzej je otvoren 1980. godine do pedesete obljetnice tvornice AZLK. Arhitekt projekta bio je Regents Yu.A. Zgrada je slično slijetanju letećeg tanjura. Taj je koncept bio popularan tijekom montaže objekta.

muzej azlk

Koncept izložbe

Prvi koncept izložbe bio je prikazati najnovija zbivanja u automobilskoj diva, ali kad je ideja o otvaranju promijenila, odlučeno je da se dati prednost povijesni retrospektivna raspon vozila. Pod kupolama krov dvorane su otvorena, gotovo svi modeli automobila, počevši od prvog „Fordova”, a završava s eksperimentalnim modelima koji su samo stvaraju pozornicu uzorka.

Muzej AZLK u Moskvi je sadržavao jedinstvene primjerke u izložbi koje nikad nisu bile prikazane u masovnoj produkciji. Javnost je bila iznenađena trkaćim automobilima koji su uzeli više od jedne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima i skupovima. Oblikovanje izložbe održalo se oko središnjeg potpornja prostorije na kojoj je montirana središnja kružna svjetiljka. Ulazak u izložbenu dvoranu, posjetitelj je ušao u ciklus automobila jedne marke, od kojih su mnoge ostale projekte, izrađene u jednoj kopiji.

muzej azlk fotografija

Sastav izložbe

Izložba u muzeju AZLK počeo s dva prvorođenca biljke - Cars „Ford”, jedan od kojih je - sedan, a drugi ima tijelo tipa Phaetona. Pored njih je bio legendarni domaći auto - pola GAZ-AA. Ti su automobili proizvedeni u vrijeme kada je biljka nosila ime KIM (u čast Međunarodnog komunista mladih).

Prije rata, tvornica KIM planira proizvesti model automobila KIM-10-50, jedini preostali instalacijski primjerak izložen je na štandu dvorane pored stroja M-40, čija je proizvodnja započela 1947. godine. Također u muzeju bilo je moguće detaljno razmotriti izvozne modele M-408, M-412 i potražnju u Uniji M-402 u različitim promjenama.

Najzanimljiviji dio izložbe bio je posvećen razvoju dizajna koji je dizajniran s potpuno novim praktičnim i modernim modelima automobila. Prototipovi - Svyatogor, princ Vladimir, džipovi, kamionet, specijalizirani automobili za policiju i hitnu pomoć obećali su novi krug u razvoju auto-zabrinutosti. No, propust i nedostatak državne potpore pokapali su sve planove i neorganizirali postrojenje.

izložba u muzeju

Stečaj postrojenja

Muzej AZLK bio je rijedak fenomen u industriji strojeva. Nisu svi poduzeća izgradili zasebnu zgradu za muzej, pod čijim krovom je skupljen takav broj automobila. Tijekom formiranja izložbe svi modeli bili su izloženi na postolju, ali s vremenom su postali previše, a zauzeli su sav slobodni prostor.

Tvornica AZLK prvo je prestala s radom 1996. godine, a muzej je bio zatvoren za posjete. Nekoliko godina nakon što je službeno proglašen bankrotom, ovdje je bilo moguće pristupiti, ali je bilo moguće posjetiti objekt samo prethodnim aranžmanom.

muzej azlk u adresi Moskve

Prema mišljenju rijetkih navijača koji je pao u AZLK muzeju nakon stečaja u tvornici, smještajući ga u ruševnom stanju, u slabom svjetlu bilo je teško vidjeti automobile kolekciju. Ali izlaganje je divio svi koji su je uspjeli upoznati.

Muzej automobila su ponos sovjetske automobilske industrije i pokazati ogroman potencijal poduzeća, važna modela posljednjih godina aktivnosti. Mnogi su ljudi izrazili mišljenje da sudjelovanje države u rješavanju financijskih problema poduzeća ne bi samo spriječilo bankrot. Pravodobne subvencije zadržale bi čitavu industriju, jer su talentirani inženjeri bili dovoljni. Kamioni poput „Yury Dolgoruky”, „Svyatogor” i njihove izmjene, jasno dokazuje konkurentnost modele u domaćem i inozemnom tržištu.

muzej u Moskvi radno vrijeme

bezvremenost

Nakon službenog zatvaranja postrojenja pretpostavljeno je da će muzej AZLK prenijeti cjelokupnu zbirku u fondove Muzej povijesti Moskve, gdje je planirano izraditi izložbu na temelju primljenih automobila i dokumentacije. Trebao bi sadržavati dokumente o povijesti biljke, postignuća, razvoj koji nisu bili serijski. Uz automobilski dio, očekuje se i izložba drugih proizvoda proizvedenih u AZLK-u, kao i dokumentacija: bedževi, igračke, kućanski aparati, modeli, crteži, foto arhivi i arhiva tiskanih novina.

Ono što se dogodilo zbirci od 2001. godine nije poznato. Službeno, muzej je zatvoren 22. kolovoza 2008. Zatim je u okruženju kolekcionara i vozača bilo glasine o uništenju jedinstvenih uzoraka, modela automobila. Bilo je glasine da se cijela zbirka retro parkova prodala nepoznatim rukama ili pilila za metal, neki su uspjeli doći do muzeja AZLK. Fotografije iz provedenih "sorties" povremeno su se pojavljivale na forumima amatera fotografije.

muzej azlk

Novi život zbirke

U 2009. godini, na Dan grada, skupinu automobila pohranjenih u muzeju AZLK svečano je darovana Moskvi. Danas je gotovo kompletna zbirka povijesnih modela vidljiva u Muzeju retro automobila. Gotovo cijela vozna flota automobila prebačena je u Odjel za transport glavnog grada.

Na tribinama se izlažu prvi Fordovi automobili KIM postrojenja i najpopularniji modeli Moskvich 400 i Moskvich 420, jedinstvene trkaće automobile i modele napravljene u jednoj kopiji. Ljubitelji i stručnjaci u tehnologiji također se mogu diviti jubilarnim modelima tehnologije, označavajući određenu liniju postignuća - 4 i 5 milijuna automobila. Danas svi mogu vidjeti zbirku, koju je prije prikupio muzej AZLK u Moskvi. Adresa: Rogozhsky Val, zgrada 9/2.

Najnovija događanja AZLK također su predstavljena na štandovima. Ovdje su prikazani modeli s "kneževskim" imenima: "Ivan Kalita", "Jurij Dolgoruky", "Svyatogor" i drugi. Postoje samo pitanja o tome gdje je dokumentarni dio izložbe poslan, kao i cjelokupnu arhivu fotografskih i video dokumenata, koji su činili značajan dio baštine zemlje i povijest razvoja domaće automobilske industrije.

U Muzeju retro automobila glavnog grada na Rogozhsky Valu, bivši Muzej AZLK u Moskvi je pažljivo očuvan i dostojanstven. Radno vrijeme: od 10:00 do 21:00, zatvoreno u ponedjeljak. Za posjetitelje postoje tematski izleti, od kojih je jedan posvećen postrojenju AZLK i zove se "Povijest Moskvicha".